Beantwoord

Foutcode 11 op de tv-ontvanger

  • 21 January 2019
  • 7 reacties
  • 713 keer bekeken

Heb het zelfde probleem met mijn 2e decoder van Motorola Code F11 heb alle reset mogelijkheden al geprobeerd geen geluk,decoder boven doet het gewoon beneden maar decoder van beneden doet het boven ook niet zelfde foutcode F11 kan iemand mij helpen?????

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Wolfhound-W 26 January 2019, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Wolfhound, welkom op het forum! Je geeft aan deze ontvanger het zowel boven als beneden niet doet. Dat wijst er vaak op dat het probleem hem in de ontvanger zit. Het is een Motorola geef je aan. In dat geval raad ik je aan om deze servicetool te doorlopen. Deze controleert of je apparatuur geschikt is om Netflix te ontvangen. De Motorola ontvangers zijn dat niet, waardoor je deze vervolgens kunt omwisselen voor een ander model. Ik verwacht dat je met de nieuwe ontvanger dan weer goed tv kunt kijken.
De link werkt helaas niet
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Wolfhound-W, ik reageer even omdat Erik er pas dit weekend weer is. Kun je deze link gebruiken? Apparatuur wisselen | KPN. De link lijkt recent te zijn aangepast.

Foutcode 11 betekent overigens niet veel meer dan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik je goed begrijp werken beide ontvangers boven niet en beneden wel. Dan zit er een probleem in de verbinding naar boven. Zit daar nog een switch aangesloten, of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset, bijvoorbeeld?
De decoder boven werkt zowel beneden als boven alleen de decoder van beneden werkt zowel beneden als boven niet en alles is aan gesloten met kabels
Reputatie 7
Badge +30
Ah, dus het probleem zit hem in de decoder van beneden. Dan zou ik zeker met de tool gaan wisselen. Is het met de tweede link wel gelukt?
Tweede link is wel gelukt,decoder gaat omgewisseld worden want de tool geeft aan dat hij niet goed is bedankt voor de Info !!!
Reputatie 7
Badge +30
Top, goed om te horen!