Foutcode 12...

• 14 april 2014
  • 3 reacties
  • 2243 keer bekeken

Ik krijg steeds foutcode 12 vanaf 9 u vanmorgen, hele wijk heeft er last van

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Er zijn momenteel een aantal storingen in o.a. Amsterdam/Capelle en Waalwijk

http://www.kpn.com/prive/klantenservice/storingen/actuele-storingen/internet.htm

Wellicht dat het hiermee te maken kan hebben

Reputatie 3
Badge +1
Beste Lindsay en Patrick,

Heeft de foutcode te maken met een storing? Kijk hiervoor op ons storingsoverzicht. Indien er geen storing bij je bekend is, laat het me weten! Dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer en de naam van de contractant in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 3
Badge +2
Volgens mij zo ongeveer wat ik vermelde 🙂 daarnaast moet men opletten met het overzicht dat jij net post Jorrit_ waarom? namelijk als men (en dat zullen de meeste doen die als eerst over de melding van de TV beginnen) op storingsoverzicht Interactieve TV klikt zal er geen melding staan dat er storingen zijn terwijl, let op nu komt het, als men bij de internet storingen controleert ziet men het volgende:

Als gevolg van een storing kun je mogelijk in Waalwijk geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten ook verstoord zijn. Mogelijk dien je na de storing de KPN Experia Box uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 14-04-2014 08:46 Eindtijd: onbekend

Momenteel hebben de volgende regio's storingen die niet vermeld zijn onder de Interactieve TV storingspagina:

Storing internet Sprang Capelle

Storing internet Waalwijk

Storing internet Amsterdam Centrum 

Storing internet Rotterdam Lombadijen

Reageer