Beantwoord

foutcode 12

  • 19 december 2015
  • 4 reacties
  • 386 keer bekeken

Beste KPN.

Ik heb interactieve tv maar er staat in beeld 'foutcode 12'.

ik heb al op de site gekeken en alles geprobeerd maar het lukt niet hopelijk lukt het jullie wel Gr: Rilana

icon

Beste antwoord door Cindy_ 26 december 2015, 09:46

Hopelijk kun je alle Home Alone films en andere kerstfilms weer goed kijken. Ik heb geen bericht meer van je gehad, maar misschien ben je druk met de kalkoen of de gourmet! Laat je het weten als je mijn hulp nog nodig hebt? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je wel internet? Is er iets gewijzigd aan de TV/bekabeling?

Robin
Reputatie 2
Badge
Hoi,

Heb het probleem ook zins de 19e.
Moet iedere keer modem opnieuw opstarten.
En dan doet de tv het weer.
Bij jou het zelfde probleem?
Heb ook melding f12
Reputatie 7
Badge +24
; wat gek dat je ineens problemen ervaart, bovenal vervelend natuurlijk. Heb je al gezien wat de foutcode inhoudt? Je tv-ontvanger kan geen verbinding maken met ons netwerk. De oorzaak hiervankan in ons netwerk zitten of in de verbinding tussen de tv-ontvanger en de experiabox. Heb je dit bekabeld of draadloos geïnstalleerd? En kun je wel gewoon internetten of heb je dan ook een wegvallende verbinding? 

 Meer informatie over de foutcode kun je hier lezen. 

Reputatie 7
Badge +24
Hopelijk kun je alle Home Alone films en andere kerstfilms weer goed kijken. Ik heb geen bericht meer van je gehad, maar misschien ben je druk met de kalkoen of de gourmet! Laat je het weten als je mijn hulp nog nodig hebt? 

Reageer