Beantwoord

Foutcode 12

• 9 maart 2017
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Sinds afgelopen maandag kan ik geen televisie meer kijken vanwege foutcode 12: TV-ontvanger heeft geen verbinding met het netwerk.

Gisterenochtend is de monteur geweest. Alles leek goed, een andere TV-ontvanger hielp er ook niets aan ... internet en de telefoon werken wel gewoon.

Kennelijk is er vorige week bij een behoorlijk aantal aansluitingen in de omgeving van (niet persé de straat maar eerder de omgeving van het dorp) waar ik woon dezelfde fout geconstateerd en is het probleem opgelost. Echter, een week later ontstaat dit probleem bij mij. Ik weet overigens niet of ik nu de enige ben in de omgeving.

Er wordt, naar ik aanneem, sinds gisteren hard aan gewerkt en nu mag ik wachten tot ik door een monteur gebeld ga worden. Ik vind de situatie behoorlijk irritant want ik weet in zijn geheel niet waar en hoelang ik op wat zit te wachten. Kan iemand mij vertellen hoelang of dit nu nog gaat duren? Zelf woon ik in Sint Michielsgestel.

Alvast bedankt voor een reactie.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door amber_magnolia 10 maart 2017, 09:34

Het was kennelijk een probleem wat vorige week al bekend was maar kennelijk niet goed opgelost. Gedurende de dag gisteren heb ik een aantal keer gekeken of inmiddels het probleem opgelost zou zijn maar dat was niet het geval. Sinds begin van de avond kan ik weer televisie kijken dus ik ga er vanuit dat het probleem opgelost is. Men zou mij nog iets laten weten maar dat is niet gebeurd ....Verontschuldiging ... op 9 maart 2017 om 17:46u. is geprobeerd mij telefonisch te bereiken en om 17:48u. is een berichtje gestuurd dat de storing is opgelost. Beiden heb ik gisteren gemist.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Amber, wat een vreemde situatie! Foutcode 12 is normaal een indicatie dat er iets niet goed zit met de aansluiting van de tv ontvanger op de Experia Box. Maar als dat bij jou het geval was, dan had de monteur dit wel gevonden. Ik kan me dan ook voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan kijk ik hier na of er al meer duidelijkheid is over wat er aan de hand is.
Het was kennelijk een probleem wat vorige week al bekend was maar kennelijk niet goed opgelost. Gedurende de dag gisteren heb ik een aantal keer gekeken of inmiddels het probleem opgelost zou zijn maar dat was niet het geval. Sinds begin van de avond kan ik weer televisie kijken dus ik ga er vanuit dat het probleem opgelost is. Men zou mij nog iets laten weten maar dat is niet gebeurd ....
Het was kennelijk een probleem wat vorige week al bekend was maar kennelijk niet goed opgelost. Gedurende de dag gisteren heb ik een aantal keer gekeken of inmiddels het probleem opgelost zou zijn maar dat was niet het geval. Sinds begin van de avond kan ik weer televisie kijken dus ik ga er vanuit dat het probleem opgelost is. Men zou mij nog iets laten weten maar dat is niet gebeurd ....Verontschuldiging ... op 9 maart 2017 om 17:46u. is geprobeerd mij telefonisch te bereiken en om 17:48u. is een berichtje gestuurd dat de storing is opgelost. Beiden heb ik gisteren gemist.
Reputatie 7
Badge +27
Geen verontschuldiging nodig, Amber. Kan gebeuren dat je dat mist. Het belangrijkste is dat het weer is opgelost. Eind goed, al goed 🙂

Reageer