Beantwoord

Foutcode 12

  • 21 juli 2017
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Vandaag werkt interactieve niet meer.
Alles geprobeerd, via de servicetool niets werkt.
icon

Beste antwoord door Erik_ 23 juli 2017, 11:55

Hoi Marcel, vervelend dat je geen tv hebt. Je bent hier op de goede plek. Foutcode 12 geeft aan dat de ontvanger geen verbinding kan maken met ons netwerk. Nu kan de oorzaak daarvan in ons netwerk zitten. We zien in de praktijk echter vaak dat de oorzaak toch in huis ligt. Je geeft aan dat je de servicetool al gebruikt hebt. Heb je ook de overige stappen op de infopagina voor foutcode 12 gevolgd? Zo niet, dan raad ik je aan om dat alsnog te doen.

Controleer vooral of alle kabels goed ingeplugd zitten. Als dit ook niet helpt hoor ik graag van je hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box (rechtstreeks met een kabel of met een draadloze verbindingsset)? En ook of je andere diensten het wel goed doen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Marcel, vervelend dat je geen tv hebt. Je bent hier op de goede plek. Foutcode 12 geeft aan dat de ontvanger geen verbinding kan maken met ons netwerk. Nu kan de oorzaak daarvan in ons netwerk zitten. We zien in de praktijk echter vaak dat de oorzaak toch in huis ligt. Je geeft aan dat je de servicetool al gebruikt hebt. Heb je ook de overige stappen op de infopagina voor foutcode 12 gevolgd? Zo niet, dan raad ik je aan om dat alsnog te doen.

Controleer vooral of alle kabels goed ingeplugd zitten. Als dit ook niet helpt hoor ik graag van je hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box (rechtstreeks met een kabel of met een draadloze verbindingsset)? En ook of je andere diensten het wel goed doen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @MarcelSwr, doet je interactieve tv het inmiddels al weer? Of heb je nog steeds last van foutcode 12?

Reageer