Beantwoord

Foutcode 12 : Geen Ip-adress

  • 28 december 2013
  • 2 reacties
  • 5939 keer bekeken

Ik probeerde gister 3de Kpn Glasvezel aan tesluiten en het lukte niet.

Later kreeg ik een Fout 12 . Bij mijn 2de kast , en ook de 3de.

De kast van benden heeft het niet.

Hoe kan ik dit oplossen???

icon

Beste antwoord door glenonlinenl 28 december 2013, 13:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
hoi en welkom op het forum,

is dit wat je zocht, doorloop de stappen aandachtig.

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16454

of

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/8056

Het werkt weer :D

Oplossing : Reset knop van de draadloze verbindingsset 4 seconden in houden dan gaat hij knippperen. Dan ga je naar je Router in de meter kast waar ook een draadlozeverbindingset staat daar druk je ook op de reset knop for 2-3 seconden.

Daarna zijn ze weer verbonden!

Reageer