Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Foutcode 12 op 2 via DVS adapters aangesloten tv ontvangers

Ik ben al een week bezig om verbinding te maken met de draadloze adapters ivm tv kastjes. 2 van de vier doen het niet en krijg steeds code 12
En dat er geen verbinding is. Al een nieuw setje toe gepast ook van stop contact geruild maar hellaas zonder resultaat.
Begin er nu wel moe van te worden en weer naar KPN te bellen en lange tijd te moeten wachten vanwege de drukte me geduld raakt op.resetten in uit stop contact etc al gedaan.
Wie kan mij hier mee helpen.. 😩

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Justin_ 12 oktober 2017, 17:17

Hoi Oudheusden, ik zie dat je in je andere topic hebt aangegeven dat je nieuwe adapters krijgt. 🙂 Ik ben benieuwd of die deze problemen oplossen! Laat je dat weten in je andere topic?

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +26
Welke kleur zijn de lampjes op de DVS-adapters?
Wit
Niks doet het nog 😞😞😞😞
Reputatie 6
Badge +20
Hoi Oudheusden, welkom op het forum! Balen dat je steeds deze foutcode krijgt. Hoeveel tv-ontvangers heb je via DVS aangesloten?

Als je op elke DVS een wit lichtje hebt branden, lijkt daar alles goed mee te zijn. Als je de niet werkende tv-ontvanger aansluit op de plek waar een werkende tv-ontvanger staat, krijg je dan ook foutcode 12?
Reputatie 6
Badge +20
Hoi Oudheusden, ik zie dat je in je andere topic hebt aangegeven dat je nieuwe adapters krijgt. 🙂 Ik ben benieuwd of die deze problemen oplossen! Laat je dat weten in je andere topic?

Reageer