Vraag

Foutcode 14 - Op Router (Sweex) aangesloten

  • 16 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Goeie dag

ik heb mijn interactieve tv op de router aangesloten en nu krijg ik een foutcode 14.

Hoe kan ik mijn poortnummer aanpassen zodat dit de juiste IP-adres krijgt?

heeft het misschien met proxy te maken? de router denkt namelijk dat mijn tv een computer is (denk ik)

Ik hoor het graag!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Nee. Dit heeft er mee te maken met dat die router routeert.

Je kan beter een goed Accesspoint gebruiken, of de TV ontvanger niet op de router aansluiten. Als de router nieuw is zou ik deze retourneren en een Accesspoint kopen zoals de WiFi "Versterker" die KPN aanbied (super apparaat).
Een andere oplossing is om een (goede) switch voor de router te zetten. Dan kan je zelf de router blijven gebruiken en blijft de TV Ontvanger op de Experiabox aangesloten. Een goede switch is de GS105E van Netgear.

Het heeft niets met proxies of poortnummers te maken.

Robin

Reageer