Beantwoord

Foutcode 143

  • 10 September 2019
  • 7 reacties
  • 301 keer bekeken

heele dag mee bezijg foutcode 143 een af een toe 842 herhaldelijk met kpn gebelt geen net werk tv ontvanger werkt niet dan weer geen netwerk hopeloos graag advies
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 10 September 2019, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @johnteuge

Wat vervelend dat je verstoringen hebt met de TV ontvanger, hoe is jou TV aangesloten met de Experiabox? Bekabeld of werkt het met een DVS? (Draadloze Verbindingsset)
  • Foutcode 143 is: Verschijnt foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 in beeld? Dit betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met ons netwerk.
De oorzaak is vaak:
  • Een probleem met de Draadloze Verbindingsset.
  • Een ethernetkabel die kapot of niet goed aangesloten is.
  • Foutcode 842 is: Verschijnt foutcode 303 of 842 in beeld? Dit betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met ons netwerk.
De oorzaak is vaak:
  • Een probleem met de Draadloze Verbindingsset of Experia Box.
  • Een ethernetkabel die kapot of niet goed aangesloten is.
Je zou eens op deze site van KPN kunnen kijken, daar kun je met die 2 foutcodes aan de slag.

Hopelijk lukt het, anders laat het maar even weten of het gelukt is, zoniet... dan laat je het maar even weten.
Nieuwe kabel von modem jaar tv ontvanger noch fe fout code vaak ook geen net werk 2 a 3 keer in de week wat een ellende
Reputatie 7
Hoi @johnteuge, welkom bij ons op het forum. De foutcodes die je noemt worden over het algemeen veroorzaakt doordat de tv-ontvanger geen verbinding kan maken met het netwerk, zoals Dennis ook al noemt. Met de stappen in zijn bericht kan je dit verhelpen. Is het daarmee gelukt?
Reputatie 7
Hoi @johnteuge, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als het nog niet is gelukt hoor ik het graag van je.
Noch ellende bijna 3 weken nu weel betalen maaar spul werkt niet skandalig zou jullie niet an bevelen an kenissen of vrienden
Reputatie 7
Badge +9
Goede avond er zal zeker wel een oplossing hier voor gevonden worden. Adelheidpeglow.niet gelijk boos worden 🤔😉
Reputatie 1

Na storing van kpn vanmiddag, gelukkig wel weer internet maar tv kan geen verbinding maken met ontvanger. Wie kan mij helpen.  Heb alles al geprobeerd wat ik hier kan vinden.

Foutcode 143

Kan tevens de ontvanger niet meer uitzetten op rood licht 

Â