Beantwoord

Foutcode 143 alles al gedaan

  • 27 September 2019
  • 4 reacties
  • 286 keer bekeken

Hallo!

Hier ook al weken, dezelfde foutcode.Dus geen tv, maar wel de gewoonlijke abonnementskosten.

Maar ik vind 50 euro om even er naar te laten kijken, erg veel geld..

Ik heb het stappenplan al meerdere keren doorlopen...

Mvg, Hanneke

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 September 2019, 15:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @HannekeJ Dat is heel vervelend, uiteraard. De foutcode houdt in dat je ontvanger geen verbinding maakt met het netwerk. Hoe heb je de ontvanger aangesloten: rechtstreeks met een kabel op de Experia Box of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? En zijn je andere diensten wel stabiel?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @HannekeJ Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop van harte dat je probleem inmiddels is verholpen. Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik het graag.
Nee hij doet het nog steeds niet.
Alles geprobeerd wat te vinden is op internet.

Ik ben van plan om over te stappen, omdat het elke x iets is..
Reputatie 7
Badge +20
Dag @HannekeJ Overstappen is natuurlijk een wat radicale oplossing. Zoals ik in mijn eerste bericht schreef kijk ik graag met je mee. Dat aanbod staat nog steeds. Als je dat wilt lees ik graag je antwoord op mijn vragen en zie ik je gegevens graag terug in je Forum Profiel.

Reageer