Beantwoord

Foutcode 143 met Experia Box V9

  • 11 January 2019
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb een experiabox V9 op mijn tv geeft hij een foutcode 143 aan kan iemand mij helpen ik heb een grundig, {jaartje of 10 oud} kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 January 2019, 12:13

Bekijk origineel

2 reacties

Je internet werkt wel dus lijkt het me in eerste instantie niet aan je experiabox te liggen. Heb je nog andere apparaten bedraad op de witte experiabox? Hebben die internet. Probeer het eens met de laptop bedraad op de v9 experiabox.

143 is meestal het geval als men een draadloze verbindingsset via het stopcontact gebruikt. Dáár is dan wat mis mee. Heb je die?

143: tv ontvanger (zwart) heeft geen verbinding met experiabox.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag dedrummer, bedankt voor je bericht!

Zoals Peter aangeeft kan foutcode 143 meerdere dingen betekenen, afhankelijk op welke manier je het aangesloten hebt. Zou je de stappen kunnen volgen op onze website, om te controleren of de foutcode hiermee opgelost wordt? Controleer hier bij alle stappen echt goed de aansluitingen.

Ik heb ook even je gegevens erbij gepakt, en zie dat er al een nieuw modem is opgestuurd én dat er een monteur staat ingepland voor komende woensdag. Het lijkt me dat het hiermee te maken heeft, en je dus op meerdere fronten al geholpen wordt. Mocht ik hier nog wat in kunnen betekenen (los van bovenstaande opties die al gedaan zijn en niet werken), dan hoor ik het graag!

Reageer