Beantwoord

Foutcode 143 op tv ontvanger en stappenplan lost het niet op

  • 26 March 2021
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik krijg de foutcode 143 op mijn tv ontvanger. Het stappenplan heb ik gevolgd maar het doet nog niet.

Wat kan ik verder doen?

Groet, Gerja

icon

Beste antwoord door Pauwerful 26 March 2021, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Er zit een draadloos verbindingsset tussen. Destijds via Telfort gekregen, 6 jaar geleden ongeveer.

Reputatie 6

Dan wordt het denk ik wel tijd dat je deze laat vervangen door een DVS1200.

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

Je kan altijd nog met je huidige set proberen de stekker in het wandstopcontact te doen niet op een stekkerdoos of verlengsnoer.

Oké, die kan ik kopen via Mijn KPN?

Heb je al geprobeerd om 1 draadloze adapter een halve slag te draaien en dan in het stopcontact te doen, 

Nieuwe devolos kun je via de webwinkel kpn bestellen zie link

 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?pageCount=1&pos=299

Badge +19

Overweeg ook het leggen van een kabel. Er is een grote kans dat draadloze verbindingsets helemaal niet gaan werken. Daarbij zijn ze nogal gevoelig voor storingen. 

Dan denk ik dat ik beter een kabel kan aanleggen. Bedankt voor de reacties.