Beantwoord

Foutcode 143 voor en na het vervangen van de kabel

  • 13 March 2019
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Krijg foutcode F143 op mijn Expedia Box
Alle stappen zoals aangeven op Kpn site al meerdere keren geprobeerd
Nnetwerkkabel vervangen, maar nog steeds geen beeld en foutcode blijft terugkomen.
Wat nu te doen. Geprobeerd telefonisch contact te zoeken maar krijg alleen maar de zelfde hulplijn doorgestuurd.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 13 March 2019, 21:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi AnneKarin, Wat lastig dat je de foutcode na het vervangen van de kabel nog steeds te zien krijgt. De oorzaak moet liggen tussen de Experiabox en de ontvanger. Is de kabel vanaf de Experiabox rechtstreeks aangesloten op de ontvanger of zit er andere apparatuur tussen? Heb je de kabel ook al eens getest op een andere ethernetpoort op de Experiabox? Het kan zijn dat er een poort defect is, waardoor je de foutcode te zien krijgt. Als je de foutcode ook te zien krijgt wanneer je de ethernetkabel hebt aangesloten op een andere poort. Dan is er een andere oorzaak waardoor je de foutcode te zien krijgt. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Kabel is rechtstreeks aan gesloten van Experiabox naarontvanger.
Llampje van ethernetpoort op Experiabox brandt gewoon groen.
De Experiabox heeft maar 1 Ethernetpoort dus kan niet op een ander aansluiten.

Zmijn er nog andere opties?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AnneKarin, Iedere Experiabox heeft minimaal 3 ethernetpoorten waarop je de tv kunt aansluiten. Dit is het gele gedeelte achterop de Experiabox. Wil je het alsnog testen? Zou je ook nog jouw gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel?

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AnneKarin, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer