Beantwoord

Foutcode 3001

• 14 november 2016
  • 62 reacties
  • 591 keer bekeken

Toon eerste bericht

62 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ja, hoe is het met foutcode 3001 op je ontvangers, zie je dat nog wel eens?Ik wil hier even ertussen springen.Ik merk de laatste tijd dat ik geen Foutcode 3001 meer krijg! Wat natuurlijk top is! Omdat ik nu de nieuwe Firmware erop heb staan, lijkt het wel over te zijn. Ik merk als ik naar de opnamelijst ga, dat de zendernamen effe knipperen, En daarna niet meer. Ik heb het gevoel dat er een synchronisatie is ingebouwd. Omdat je die namen van zenders even ziet knipperen. (Althans bij mij, weet niet hoe het bij rest van de klanten gaat.) Dan heb ik over de Firmware 6.1.8_1
Reputatie 5
Badge +7
Ja, hoe is het met foutcode 3001 op je ontvangers, zie je dat nog wel eens?
Ik heb er op dit moment geen last meer van :8
Reputatie 7
Badge +24
Fijn! Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad(1 tv via DVS). Maar ik ben dan ook vaak te lui om opnames te verwijderen. Ik wacht tot ie vol is, en dan gaan ze vanzelf weg zodra ik iets nieuws inplan 😛
Reputatie 5
Badge +7
Gisteren kon ik opnieuw een opname uit een serie niet verwijderen maar ik kreeg géén foutcode.
Nadat ik het kastje even uit en weer aangezet had was de opname verdwenen.
En ja, ik kan natuurlijk ook wachten totdat het vol is dan verdwijnt er vanzelf wat 😃
Reputatie 6
Badge +8
@Paul_,

Het probleem zoals JochMa omschrijft hadden wij ook met de nieuwste software. Er verschijnt geen foutmelding meer maar de opname blijft staan totdat je het TV kastje van de stroom hebt gehaald. We gaan zien of ons nieuwe kastje dat ook heeft 😉 die had dat probleem namelijk.

@DennisDatema68,

Dat is mij ook opgevallen! ik denk alleen niet dat het een synchronisatie is maar meer een 'bugje'.
Reputatie 7
Badge +24
@vriesde, ik kan je niet garanderen dat het met nieuwe kastje is opgelost. Dit specifieke probleem is bekend maar nog niet volledig opgelost.
Hallo, ik heb het zelfde probleem met de foutcode 3001 en ik heb al twee keer de gehele software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Daar baal ik van en gisteren avond was het dus weer raak en heb ik het voor de 3e keer gedaan
Ik heb een ZXV8001 set top box met de software versie 4.4.8_5 en de SKD is het zelfde.
De UI versie is 0.19.15.
Wanneer is dit software probleem over, want ik ga dus niet elke keer de software verwijderen.:(
Dan maar weer naar de Ziggo kant toe.
groetjes, puimbak.
Reputatie 7
Badge +18
@DennisDatema68,

Dat is mij ook opgevallen! ik denk alleen niet dat het een synchronisatie is maar meer een 'bugje'.
Nou dan ben ik blij met deze bugje, want ik ga naar de opnamelijst, en dan zie ik dat ie de ene opname verwijderd die ik al gezien had. Bugjes zijn nooit leuk. Maar deze bugje mag ik wel!:P Ik heb geen last meer van Foutcode 3001
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @puimbak, goed dat je het meldt. Vaak is herstarten trouwens al voldoende om de opnames opnieuw te synchroniseren. Niet dat dat daadwerkelijk een goede oplossing is natuurlijk. Er staat wel weer een nieuw update gepland voor de ZXV8001. Maar dat zal begin 2017 zijn. Vanaf hier kan ik helaas niets voor je doen omdat je in de 4K-testgroep zit. Dus mijn advies is om dit ook te melden bij die afdeling(indien je dat nog niet gedaan hebt).
Hallo, ik heb een probleem met de foutcode 3001 en ik heb al twee keer de gehele software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Daar baal ik van en eergisteren was het dus weer raak en heb ik het voor de 3e keer gedaan
Ik heb een ZXV8001 set top box met de software versie 4.4.8_5 en de SKD is het zelfde.
De UI versie is 0.19.15.
Wanneer is dit software probleem over, want ik ga dus niet elke keer de software verwijderen.
Ik kon een serie opname van RTL Z niet verwijderen en kreeg dus constant de fout code 3001.
groetjes, puimbak:@

*Admin: Dubbele topic samengevoegd
Reputatie 7
Heb je je klacht al - zoals @Paul_ aangaf - gemeld bij de afdeling voor de 4k-testgroep? Overigens is het niet erg als een opname niet verwijderd kan worden. Daar blijft de ontvanger wel normaal om werken.
Reputatie 7
Badge +24
Heb je het inmiddels bij die 4K-afdeling gemeld @puimbak? Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Reageer