Beantwoord

foutcode 301

  • 11 July 2020
  • 7 reacties
  • 174 keer bekeken

Na storing bij Kpn, de experia

Box v10A  opnieuw opgestart en daarna de tv ontvanger, maar helaas nog steeds geen tv, stopt iedere keer bij 20 %. Diverse keren de procedure gevolgd. Code 301

icon

Beste antwoord door Kaatje25 11 July 2020, 19:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kaatje25! Welkom hier op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. Flink balen dat je last hebt van een terugkerende foutcode.
Goed om te horen dat je zelf al aan de slag bent geweerst om [Foutcode 301] opgelost te krijgen. Hoe heb je de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Direct bekabeld of d.m.v. een DVS? 
Als je een draadloze verbindingsset gebruikt wil ik je vragen om de ontvanger eens direct aan te sluiten op het modem om de software in te laden. 
Ik ben benieuwd! :nerd:

Ha Lisa, de experiabox is met een kabel aan de ontvanger aangesloten.

Nog steeds foutcode 301:nerd:

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kaatje, heb je de Experiabox ook al herstart? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. :relaxed:

Hoi Alex, profiel aangevuld, experia box al tig keer herstart, precies zoals op de kpn app wordt gevraagd.

Ik weet niet of iemand iets heeft gedaan, maar het werkt weer:grinning:

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou hier graag willen zeggen dat ik het was, maar ik heb niets gedaan, haha. 

Fijn dat het weer goed werkt. Je weet ons anders hier te vinden. :smile: