Vraag

Foutcode 301

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Gisteren een melding dat de tv ontvanger opnieuw opgestart moest worden, dit twee keer geprobeerd. Toen kwam de melding dat, als dit niet functioneerde, er nieuwe software geïnstalleerd kon worden. Dit gedaan maar bij 20% blijft hij hangen en geeft dan foutmelding 301. Via de app gezocht en aan de hand daarvan het modem en de tv ontvanger herstart, zonder succes. Nog eens de hele procedure doorlopen, en nog een derde keer, steeds zonder succes. Toen de tv ontvanger gewisseld maar daarmee exact hetzelfde. Een paar uur verder en geen tv meer! 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Youps tv 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger. Welke type TV ontvanger heb je? Je hebt het over een herstart van de TV ontvanger, heb je een harde reset eens geprobeerd:

Mocht dit niet werken kun je het dan eens op deze manier proberen:

Hoe is jou TV ontvanger aangesloten met de modem, is dat bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Dank je Dennis!

Ik kom niet verder dan 20% bij het laden van de software, dus heb het menu van de Motorola ontvanger gebruikt, maar ook daar komt het systeem niet verder dan 20% laden... 

Het systeem is trouwens bekabeld! 

Reputatie 3
Badge +1

Storing!

Reputatie 7
Badge +22

@Youps tv ik lees dat je een Motorola hebt, deze is te oud. En via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet. Laat je het weten of dit gelukt is?

Dank voor je hulp Dennis, afspraak gemaakt om woensdag om te ruilen, morgenavond dus maar een derde avond zonder televisie.…

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Youps tv, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht! Het waren de Motorola tv-ontvangers die sowieso al aan vervanging toe waren lees ik. Heb je ze inmiddels omgeruild en heeft dit ook jouw probleem met de foutcode opgelost? :blush:

Het is opgelost, maar 4 dagen zonder tv is niet meer van deze tijd, dat is een fiks aantal minpunten voor KPN! 

Reageer