Vraag

Foutcode 301 interactieve tv, na update van oktober

  • 22 October 2021
  • 7 reacties
  • 1128 keer bekeken

Reputatie 1

En jawel KPN doet een update en wij kunnen geen tv meer kijken. 

Modem reset, daarna ontvanger reset. Volgens boekje de seconden gewacht voor de volgende handeling.  Resultaat: Geen interactieve TV

Modem de "monteurs” reset gegeven. (alle stekkers eruit, resetten, alleen de stekker van de TV erin) Daarna de ontvanger reset. Resultaat: Geen interactieve TV

Het modem is rechtstreeks aangesloten op de TV ontvanger.

 

Nieuwe kabel gelegd , vervolgens alle stappen opnieuw doorlopen. Resultaat: Geen interactieve TV

 

Hoe kan het toch dat dit na de laatste 2 updates iedere keer gebeurt?

 

De TV ontvanger besluit nu om zelf opnieuw op te starten zonder dat ik m aanraak of opdracht geef. Een keer of 10 nu.

Heel bijzonder.

 

KPN kan dit worden opgelost alsjeblieft? Alle opties die ik heb brengen helaas geen oplossing!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1

Vandaag klantenservice gebeld, 1 ontvanger wordt omgeruild. Ik hoop dat dat de oplossing gaat zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @t.syp, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier steeds tegenaan loopt. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik ben ook benieuwd of het met de nieuwe ontvanger opgelost gaat zijn. Heb jij het stappenplan bij Foutcode 301 al wel doorlopen? Daar was het niet mee opgelost?

Reputatie 1

Zoals hierboven vermeld zijn alle stappen doorlopen 3x met als resultaat: Geen interactieve TV.

 

Dat heeft 3x geen resultaat gehad.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @t.syp, je hebt nu al even de nieuwe ontvanger in gebruik als het goed is. Hoe gaat het nu met de interactieve tv?

Reputatie 1

Na het installeren gaat het goed.  Ik blijf mij echter afvragen waarom ik iedere keer direct na een update een storing heb die ervoor zorgt dat ik 3 dagen geen TV kan kijken. 

Voor een abonnement van ruim €60 mag ik verwachten dat een update geen storing geeft toch? 

Of moet ik maar accepteren dat een storing er bijhoort?  Dan hoop ik dat ik op enig moment een, tijdelijke korting kan verwachten. 

 

Graag hoor ik van je.

Reputatie 7
Badge +30

Nee, dat zou zeker het geval niet moeten zijn. Ik denk dat de ontvanger daarom omgewisseld is? Als je dit bij een volgende update weer ervaart, trek dan zeker even aan de bel.

Reputatie 1

Ok Dankjewel