De Experiabox gereset door met een grote paperclip in dat gaatje van "reset" te porren net zo lang tot het power lampje rood werd (ipv groen). Daarna werd alles vanzelf opnieuw opgestart en deed alles (tv en vaste telefoon) het weer! Door de reset kregen we onze "oude", zelf gekozen netwerknaam (SSID) weer terug. NB: met SSID bedoel ik dus de wifi naam die je ziet op je mobiele telefoon in de instellingen.
Beste antwoord door GJK NOP
hi Jiske,
jazeker, alle problemen zijn opgelost. Ik heb deze reactie op het forum gezet om iedereen te laten weten dat als je de foutcode 301 krijgt, je dan je eigen Experiabox moet resetten (met een grote paperclip in dat gaatje porren). ik dacht ik zet dit maar even in het forum omdat deze oplossing niet in de gebruiksaanwijzing van de KPN werd vermeld en de telefonische helpdesk vd KPN me niet kon helpen en een monteur op ons af wilde sturen. Door de Experiabox te resetten was dat dus niet meer nodig.
Bekijk origineel
jazeker, alle problemen zijn opgelost. Ik heb deze reactie op het forum gezet om iedereen te laten weten dat als je de foutcode 301 krijgt, je dan je eigen Experiabox moet resetten (met een grote paperclip in dat gaatje porren). ik dacht ik zet dit maar even in het forum omdat deze oplossing niet in de gebruiksaanwijzing van de KPN werd vermeld en de telefonische helpdesk vd KPN me niet kon helpen en een monteur op ons af wilde sturen. Door de Experiabox te resetten was dat dus niet meer nodig.