Vraag

Foutcode 3016 bij kijken itv online

  • 14 June 2021
  • 4 reacties
  • 537 keer bekeken

Hoi, ik krijg ook steeds foutcode 3016 of 6001 als ik via Chrome kpntv wil kijken.  De zenders ned 1  2 en 3 doen het wel.  De andere zenders niet.  Ik heb de instellingen al aangepast. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @cshoedeman, lukt het via een andere internetbrowser wel om gebruik te maken van het tv kijken op https://tv.kpn.com/?

Nee, het lukt met geen enkele browser.

Ik vind het trouwens raar dat dit probleem nog steeds niet is opgelost. Als ik op deze foutcode zoek zie ik al een hele tijd dat dit topic besproken wordt. Daar moet toch zo langzamerhand iets van bekend zijn bij KPN? En dan nog steeds geen oplossing gevonden? Raar hoor.

Ik gebruik een Samsung telefoon en daarop lukt het dus niet om via KPN ITViets anders te kijken dan de NPO zenders. 

Reputatie 7
Badge +19

Oke, op een telefoon heb je dus deze problemen? Wat als je de ITV app gebruikt, is er dan hetzelfde aan de hand en zijn er andere apparaten waarbij de foutcode opduikt?
Ik stel deze vragen nog, om zo verder gericht onderzoek plaats te kunnen laten vinden.