Beantwoord

Foutcode 3025

• 30 maart 2017
  • 4 reacties
  • 426 keer bekeken

Ik kan sinds 2 dagen geen programma's meer terugkijken en ook geen opgenomen programma's kijken. Ik krijg foutcode 3025. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Paul_ 31 maart 2017, 11:13

Hoi Claudia, welkom! Vervelend dat je die foutcode krijgt maar goed dat je het hier meldt. Heb je zelf al dingen geprobeerd zoals het 30 seconden stroomloos maken van de tv-ontvanger? Zo niet, dan kan je dat eerst proberen. Als dat niet werkt raad ik aan een reset te doen van de tv-ontvanger. Dat gaat als volgt:

- Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
- Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
- Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
- Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
- Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK.
- Kies 'Ja' om door te gaan.

Ik hoor graag of dit helpt. Laat je het weten?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Claudia, welkom! Vervelend dat je die foutcode krijgt maar goed dat je het hier meldt. Heb je zelf al dingen geprobeerd zoals het 30 seconden stroomloos maken van de tv-ontvanger? Zo niet, dan kan je dat eerst proberen. Als dat niet werkt raad ik aan een reset te doen van de tv-ontvanger. Dat gaat als volgt:

- Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
- Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
- Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
- Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
- Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK.
- Kies 'Ja' om door te gaan.

Ik hoor graag of dit helpt. Laat je het weten?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Claudia1970. Is het inmiddels opgelost?
Hoi Paul,

Het probleem is opgelost. Heel erg bedankt voor jouw hulp.

Gr Claudia
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan! Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer