Vraag

Foutcode 3025

• 3 april 2017
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik krijg op al mijn tv ontvangers de foutcode 3025 bij het bekijken van mijn opnames

Ik heb zojuist alle stappen doorlopen voor een reset, maar dat heeft niet geholpen, probleem blijft bestaan.

Wat kan ik nog doen?

Grt Paul

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Paul, welkom op het forum! Vervelend dat je deze foutcode krijgt. Gebeurt dit bij elke opname? Of bij 1 specifieke opname?

Staat dit symbool bij de opnames?

Dan betekent het helaas dat deze opname mislukt is. Ik heb dan ook geen mogelijkheid hem terug te halen voor je. Als het programma minder dan 7 dagen geleden is uitgezonden, kun je hem in de meeste gevallen nog via de Gids terugkijken.
Hoi Justin, dit symbool staat niet bij de opnames. het gebeurt overigens met alles opnames, ook diegene die we al eerder bekeken hebben.
Ja. Ik heb precies hetzelfde probleem als Paulus. Zijn er nog andere mogelijkheden?
Reputatie 6
Badge +8
Dat hadden wij gisteren ook! we hebben toen de ontvanger van de stroom gehaald en deze kon zich niet meer aanmelden en gaf de melding dat we onze Experiabox moesten resetten. Wellicht helpt dit bij jullie ook:

- Zet de TV ontvanger(s) uit (stroom loos)
- Herstart de experiabox en laat deze zichzelf helemaal aanmelden
- Zodra de experiabox terug is zet je de TV ontvanger (of ontvangers) weer aan.

Dat heeft bij ons geholpen. Werkt dat ook voor jullie?
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor de tip, vriesde! Fijn dat dit er bij jou voor zorgde dat het probleem verdween!

Willen jullie kijken of dit voor jullie ook de oplossing is, @Paulus3000 en @Ruben Kooijman?

Jullie hebben beiden ook een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop als de tip van vriesde niet helpt. Dan kijk ik een aantal dingen na in mijn systemen.

Reageer