Vraag

Foutcode 3025

• 6 december 2017
  • 26 reacties
  • 311 keer bekeken

Los dat op!!!!

26 reacties

Sinds vandaag is het niet mogelijk opnames terug te kijken. Ik krijg foutcode 3025. Is er een storing?
Resetten van de tv-ontvanger, zowel door een tijd van de stroom af te halen als door een volledige reset van de software, lost het probleem niet op. Is dit een algemeen technisch probleem?
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond ingmar1974.probeer even de decoder reset te geven dat lost Nog wel eens op.
Ik wil een programma terug zien maar het geeft foutcode 3025 aan wat kan ik hier tegen doen
Goedenavond,

Ik ontvang sinds vandaag een foutmelding als ik mijn opname terug wil kijken.
Ik heb alle stappen gedaan (adapter eruit, resetten/nieuwe software) maar dat heeft helaas niet mogen helpen.
Is er nog een andere oplossing?
Wederom gezeik...
En natuurlijk alles al geredet maar werkt nog steeds niet ?
Dacht vanavond lekker was opgenomen programma's te gaan bekijken. Nee dus. Storing 3025.
Stroom er al afgehaald. Helpt niets..
Sinds uur kan ik geen opnames meer kijken krijg ik foutmelding 3025 en videoland en in demand werkt niet is dit gewoon een storin al 4 x klantenservice gebeld maar hebben zelf ook geen idee willen monteur sturen maar volgens mij ligt dit niet bij mij thuis want alles doet verdoet goed tv internet telefoon doen prima en op beide tv's boven en beneden zit deze storing heb al opnieuw gereset en software en al t andere wat je zelf kan doen ook modem zelf gerest niks helpt gaat dit probleem vanzelf over
Kan geen programma's terugkijken zowel via de gids als de opgenomen programma's.
Ontvanger ui IT gezet en na enige tijd weer aangezet lost probleem niet op
Software opnieuw geladen lost het probleem nog niet op
ben je niet de enige!
Reputatie 7
Badge +27
Hallo iedereen! Ik heb jullie topics even samengevoegd, want dan kunnen jullie het ook zien: er lijkt iets aan de hand te zijn! Inmiddels is het incidententeam op de hoogte, dus ik hoop zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie te kunnen geven. Excuses voor het ongemak!
Ik kan geen programmas terug kijken. Ik ben geen nieuw lid maar al jaren klant. Vind dit enorm ergelijk.
dan maar wachten op het nieuws dat de storing is opgelost.
Reputatie 7
Badge +27
Ha @ElaineJ, bovenstaande geldt ook voor jou. Ik weet helaas niet waar het door komt, maar het is intern doorgegeven. Er is nog geen update gekomen, maar hopelijk is het snel opgelost!
Ik kan vanaf vanavond geen enkele opname meer bekijken.
Heb alle oplossingen al geprobeerd niets helpt.
Ik probeer opnames terug te krijgen maar krijg bovenstaande foutcode en
Via mijn computer kan ik zelfs helemaal niet kijken
wat is er gaande bij 'onze ' KPN?
Helaas, met het uitzwaaien van Sinterklaas heeft de mogelijkheid om opgenomen programma's te bekijken ook mee genomen.
Alle actie's die mogelijk zijn uitgevoerd : foutcode 3025 blijven irritant aanwezig.
Wat nu te doen? Een nieuwe ontvanger ?
Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname.
Heb herstart, maar dat lost het probleem niet op.

te snel topic geopend, graag sluiten
Reputatie 7
Badge +27
Hallo iedereen, ik heb helaas nog geen update. Jammer om te lezen dat het nog niet verholpen is! Inmiddels heb ik er een reminder erachteraan gestuurd, maar vanuit mij zal een update vermoedelijk pas weer morgen komen.
Reputatie 7
Badge +27
Het zou inmiddels niet meer voor moeten komen, kan iedereen dat bevestigen? Dan kunnen jullie dit hieronder aangeven en ga ik er morgen opnieuw achteraan. Voor nu een fijne avond verder gewenst!
bij mij is het probleem 3025 opgelost. 🙂
hier ook opgelost
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor jullie reacties! Fijn dat het opgelost is 🙂
Ik krijg foutcode 3025 bij het terugkijken van programma’s. Reset helpt niet. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +18
Ik krijg foutcode 3025 bij het terugkijken van programma’s. Reset helpt niet. Wat nu?Foutcode 3025: Er een fout is opgetreden bij het opnemen van een programma, het kan dan zijn dat het programma beschadigd is. Dan is het niet meer mogelijk om de opname te bekijken. Staat er dan een "R" met een kruisje erachter? Zo eentje:

Reageer