Vraag

Foutcode 3025

• 8 februari 2018
  • 9 reacties
  • 275 keer bekeken

Wij hebben 3 tv ontvangers. 2 4K ontvangers en 1 HDMI kastje
Nu kunnen wij op 1 tv geen opgenomen programma's terugkijken of via de groene knop een programma uit de gids terugkijken.
Krijgen dan de foutcode 3025.
Via de andere tv's lukt dit wel
Alles gereset, zowel modem als tv ontvanger. Ook kastjes gewisseld
Heeft iemand hier een oplossing voor

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wat was het effect van het wisselen van de tv ontvangers? Verhuisde het probleem mee met de tv ontvanger of bleef het probleem bij dezelfde tv?
Als het meeverhuisde met de tv ontvanger, heb je deze reset https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm
al geprobeerd op die ontvanger?
Als het probleem bij dezelfde tv blijft, hoe is de tv ontvanger op die plek verbonden met de modem (rechtstreeks of via een switch of draadloze verbindingsset)?

Wat bedoel je met een HDMI kastje?
Nee het probleem bleef bij dezelfde tv
Alles is bekabeld
HDMI bedoel ik een zwarte tv ontvanger

Alle resems die wij hebben kunnen vinden hebben wij al uitgeprobeerd
Het heeft gewoon gewerkt
Reputatie 7
Badge +10
Dus met verschillende tv ontvangers heb je bij dezelfde tv deze foutcode? Dan is de vraag hoe de tv ontvanger op die plek is verbonden met de modem. Is dat anders dan bij de andere ontvangers?

Wat is voor jou het verschil tussen een HDMI tv ontvanger en de 3 tv ontvangers? Zijn dat Digitenne kastjes? Ik neem aan dat foutcode 3025 over iTV gaat?
Met het zwarte kastje bedoel ik een tv ontvanger hmb2260.
Wij hebben 2 4K tv ontvangers en 1hmb2260 tv ontvanger

Deze tv ontvanger is ook bekabeld met het modem

Zojuist ook nog de tv van het stroom gehaald en weer opnieuw aangesloten maar de foutmelding blijft
Reputatie 7
Badge +10
Je krijgt de foutcode op 1 televisie, Het maakt niet uit welke tv ontvanger je daar gebruikt.
Op andere plekken heb je met andere tv’s geen problemen. Klopt dat?
Als je verder een volledig bekabelde verbinding tussen de modem en de tv ontvanger hebt, is de meest waarschijnlijke oorzaak dat er iets met die kabel is. Kun je die kabel vervangen door een andere internetkabel?
Wat je verder nog kunt proberen is een andere HDMI kabel tussen de tv ontvanger en de tv (eerst de stroom van beide apparaten). En deze reset https://www.kpn.com/faq/16848 heb je al geprobeerd, eventueel na het opnieuw starten van de modem?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Hakhoogland! Ik zie dat je al goed wordt geholpen door joss. Ik denk dat hij op het goede spoor zit. Heb je een vervangende kabel kunnen testen?

Ik zie dat de TV-ontvanger is omgeruild net voor je dit topic startte. Deed dit probleem zich ook voor op de oude TV-ontvanger, of is het door het omruilen ontstaan?
Beste Joran,

Ik heb nog geen nieuwe kabel kunnen testen.
Het kastje is juist omgeruild om dat het probleem zich al voordeed. Het nieuwe kastje heeft het probleem niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
Dan zijn er dus eigenlijk al 3 TV-ontvangers geprobeerd op deze TV. Dit is erg vreemd. Als het in de verbinding zat zou ik denken dat live TV ook niet zou werken. Zit er een switch tussen de Experiabox en deze TV-ontvanger?
Reputatie 7
Badge +28
@Hakhoogland: Ik hoor graag nog even van je 🙂 Een switch of een router kan verklaren waarom alleen "Video on Demand" diensten niet werken, zoals opnames en terugkijken.

Reageer