Vraag

Foutcode 3025

  • 2 mei 2018
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik kan geen programma meer terugkijken, krijg te lezen dat er een probleem is met het laden van de opname(?), met de code 3025. Is dit een storing bij kpn of kan ik het zelf oplossen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Sharon-E75, je kunt dit vaak zelf oplossen door je apparaten te herstarten. Eerst de Experia (modem) minimaal 10 seconden van de stroom afhalen, wachten tot alle lampjes weer branden. Daarna de tv ontvanger minimaal 10 seconden van de stroom en daarna zichzelf laten installeren.
Welke tv ontvanger heb je?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Sharon-E75, welkom op het Forum!
Wat lastig dat je deze foutmelding elke keer krijgt bij het terugkijken van een programma! Gaat het dan om enkel de programma's die je hebt opgenomen, of ook als je via de Gids een programma van bijvoorbeeld gisteren wil zien? Hebben de tips die al gegeven zijn ook geholpen? Ervaar je dit probleem ook als je het via de iTV app bekijkt? Tot slot, als dit alles niet geholpen heeft, kan je ook nog een reset van de tv-ontvanger uitproberen, de stappen staan hier uitgelegd!
Reputatie 7
Badge +20
@Sharon-E75, is de foutcode inmiddels verholpen of heb je nog steeds problemen met opnames terugkijken?

Reageer