Beantwoord

Foutcode 3025

• 23 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Sinds een aantal dagen krijg ik de foutcode 3025 als we een programma terug willen zien. Weet iemand wat de oplossing is?. We hebben al gereset en de sofware opnieuw geladen. Tot op heden hebben we nog steeds deze foutcode.
icon

Beste antwoord door Bart_ 25 augustus 2018, 15:36

Dag MaranV. Wat jammer dat je hier last van hebt. Het resetten van de ontvanger zoals je gedaan hebt, is in principe wel de juiste oplossing. Soms gaat er iets mis met een opname, of is er een fout geslopen in de verbinding tussen de ontvanger en de server. Heb je dit bij één programma of zijn het er meerdere?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo MaranV. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat het probleem is opgelost? Laat het weten als je nog hulp nodig hebt!
Reputatie 7
Badge +19
Dag MaranV. Wat jammer dat je hier last van hebt. Het resetten van de ontvanger zoals je gedaan hebt, is in principe wel de juiste oplossing. Soms gaat er iets mis met een opname, of is er een fout geslopen in de verbinding tussen de ontvanger en de server. Heb je dit bij één programma of zijn het er meerdere?

Reageer