Beantwoord

Foutcode 3025

• 4 februari 2019
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Sinds een week zijn wij aangesloten op het internet via KPN glasvezel. Gekozen voor 3 interactieve ontvangers voor tv/radio. Ironische aan het verhaal wat ik ga schrijven is dat we bij T Mobile weggegaan zijn vanwege problemen met de tv ontvangers. Bij KPN hebben we nu ook al sh*t!

Wanneer we een programma terug willen kijken, krijgen we een foutcode 3025 te zien. # dagen terug gesproken met een klantenservice medewerker die mijn ontvanger en modem heeft gereset. Toen werkte terugkijken weer. Vandaag wil ik een programma terugkijken en krijg dezelfde foutcode (3025) te zien. Omdat het resetten ook werkte bij de klantenservice medewerker, ben ik zelf maar gaan resetten. Ook nu werkte het weer. Omdat ik van mening ben dat het zonder resetten ook zou moeten werken toch maar contact gezocht met de klantenservice. Nadat deze man ook weer gereset had, was zijn mededeling dat we dan wel een monteur langs kunnen krijgen, maar daaraan zijn wel kosten verbonden. Volgens mij levert KPN een dienst die niet goed werkt, maar vind de klantenservice dat ik daar 50 euro voor mag gaan betalen. Meer dan van de zotte. En dan heb ik het nog even niet over de bijgeluiden die we hebben als we via de netflix app op de ontvanger gaan netflixen. Want daar had de vorige klantenservice medewerker ook geen oplossing voor.

Al met al overgestapt vanwege problemen en van de regen in de drup terechtgekomen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Erwin_ 11 februari 2019, 09:54

Hoi Willem. We hopen op korte termijn een update naar de tuners te sturen waarbij het issue met het geluid is opgelost. Dit gebeurt in samenspraaak met netflix zelf (zij beheren en ontwikkelen hun eigen app) . Ik weet dat dit al láng speelt en geloof me dat we jouw signalen (en die van de andere klanten) constant doorzetten naar onze technische achterban. Het heeft alleen meer voeten in de aarde dan aanvankelijk gedacht.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Willem. Jammer dat de overstap niet zonder problemen is gegaan. foutcode 2025. Dit probleem komt helaas vaker voor. Een simpele ggoogle opdracht leert dat het op alles platforms ( xs4all, telfort, KPN ) plaatsvind. Niet verwonderlijk want we gebruiken veelal dezelfde hardware en hetzelfde netwerk. Een pasklare oplossing is er niet. Daarom is een monteur af te raden. Dit heeft vaak met het netwerk zelf te maken en KPN is bezig dit te verbeteren. Dat is een langdurig proces.
Wat ik me wel afvraag: Gebeurt dit op al jouw tuners? En krijg je de foutmelding bij alle programma's die je op dat moment wilt terugkijken?
Kun je de storing met netflix nader omschrijven?

Trouwens: Als we het over een reset hebben volg je dan dit proces: https://www.kpn.com/faq/20732
Dag Erwin,

Dank voor je reactie. Het gaat,trouwens, om foutcode 3025. De monteur is zojuist vertrokken en kon inderdaad niets betekenen. Jammer, maar hij heeft wel kunnen zien dat er aan de installatie hier binnen niets mis is. Ik had verwacht dat een organisatie als kpn, die meer dan alleen mijn Arres kastjes levert, wel even iets meer snelheid in het oplossen van problemen zou kunnen verzorgen dan waar het nu op lijkt. Ik heb alle manieren van resetten geprobeerd, maar niets is de oplossing. En dat is wat ik als klant natuurlijk wel wil!

De klachten met netflix (de monteur heeft het ook gehoord) zijn krakende/ploffende geluiden tijdens het kijken naar netflilx. Ook hier heb ik het nodige al over gelezen op het forum. En helaas kan de grote KPN hier weer de fabrikant van de arres kastjes bewegen om snel met een oplossing te komen. Dit probleem loopt volgens sommige op het forum ook al meer dan 8 maanden!!!!!!!

Ik hoop snel geholpen te kunnen worden. En dat hoop ik natuurlijk voor alle klanten die dezelfde problemen lijken te ondervinden.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Willem. We hopen op korte termijn een update naar de tuners te sturen waarbij het issue met het geluid is opgelost. Dit gebeurt in samenspraaak met netflix zelf (zij beheren en ontwikkelen hun eigen app) . Ik weet dat dit al láng speelt en geloof me dat we jouw signalen (en die van de andere klanten) constant doorzetten naar onze technische achterban. Het heeft alleen meer voeten in de aarde dan aanvankelijk gedacht.

Reageer