Wanneer we een programma terug willen kijken, krijgen we een foutcode 3025 te zien. # dagen terug gesproken met een klantenservice medewerker die mijn ontvanger en modem heeft gereset. Toen werkte terugkijken weer. Vandaag wil ik een programma terugkijken en krijg dezelfde foutcode (3025) te zien. Omdat het resetten ook werkte bij de klantenservice medewerker, ben ik zelf maar gaan resetten. Ook nu werkte het weer. Omdat ik van mening ben dat het zonder resetten ook zou moeten werken toch maar contact gezocht met de klantenservice. Nadat deze man ook weer gereset had, was zijn mededeling dat we dan wel een monteur langs kunnen krijgen, maar daaraan zijn wel kosten verbonden. Volgens mij levert KPN een dienst die niet goed werkt, maar vind de klantenservice dat ik daar 50 euro voor mag gaan betalen. Meer dan van de zotte. En dan heb ik het nog even niet over de bijgeluiden die we hebben als we via de netflix app op de ontvanger gaan netflixen. Want daar had de vorige klantenservice medewerker ook geen oplossing voor.
Al met al overgestapt vanwege problemen en van de regen in de drup terechtgekomen.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel