Beantwoord

Foutcode 3025

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 202 keer bekeken

Was gisteren dancing with the stars terug aan het kijken. Ineens was het beeld op zwart. Dacht misschien ligt het aan de uitzending want dat was live op tv zaterdag. 10 min zitten wachten kwam niks. En als het in het programma had gezeten had er allang iets komen te staan van storing ofzo. Dus het programma maar uitgezet. En maar weer op terugkijken gedrukt. Kreeg foutcode 3025. Na een uur nog steeds. Ook andere programma's die ik terug wil kijken maakt niet uit welke zender krijg ik dat. Nu een dag later nog steeds. Heb ook al de stekker voor 30 sec eruit gehad. Naar niks helpt

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 October 2019, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@wiepie25 

Als het stroomloos maken van de ontvanger niet helpt, dan is het tijd voor de volgende stap:

Resetten van jouw ontvanger. 

 

Reset de tv-ontvanger

Let op:

Heb je meerdere tv-ontvangers? Volg dan de stappen per ontvanger. Heb je een TV van 2009 of ouder? Gebruik dan een SCART-kabel voor de aansluiting. 

Reset je tv-ontvanger met het tv-menu

Stap 1

Druk op Menu op de afstandsbediening

televisie-systeem-informatie-stap-4

Stap 2

Ga naar Instellingen

televisie-systeem-informatie-stap-5

Stap 3

Ga naar Systeem instellingen

televisie-bewaar-instellingen-stap-6

Stap 4

Ga naar Systeem informatie onder systeem instellingen

televisie-fabrieksinstellingen-stap-7

Stap 5

Druk op de gele knop op jouw afstandsbediening 

televisie-herstarten

Stap 6

Kies "ja" bij: Wilt u de software verwijderen? en ja bij: Terug naar fabrieksinstellingen. 

Kies daarna: Bewaar Instellingen

Stap 7

Kies "ja" zodra onderstaand pop up scherm verschijnt 

televisie-fabrieksinstellingen-stap-7

Ter info

Je ziet onderstaand scherm. Je hoeft niets te doen

televisie-herstarten

Let op

Heb je meerdere tv-ontvangers, volg dan de stappen per ontvanger

Reputatie 7

Hoi @wiepie25, welkom op het forum. Als je een programma wilt terugkijken en je wordt met zo'n melding onderbroken is dat niet prettig natuurlijk. Heb je de reset die Noordzee noemt al kunnen proberen? De tv-ontvanger wordt daarmee helemaal opnieuw ingesteld. Ik hoor graag van je hoe het daarna gaat, blijft de foutmelding dan weg?