Beantwoord

Foutcode 3025 bij afspelen

  • 31 juli 2017
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Deel 9 van de serie (opgenomen 04-06-17) geeft aan dat opname beschadigt is. Bij doorgaan wordt opname niet weergegeven en verschijnt foutcode 3025. Meermaals proberen, diverse malen reset van modem en diverse malen software opnieuw installeren helpt niet. Afl. 10 (11-06-17) en afl 1 t/m 8 zijn wel probleemloos te zien.
icon

Beste antwoord door Erik_ 1 augustus 2017, 17:33

Hoi xx0017, welkom op het forum! Het komt soms voor dat een opname corrupt raakt tijdens het opnemen. Je krijgt dan de melding dat hij beschadigd is geraakt en kunt deze in de meeste gevallen dan ook niet afspelen. Wat je in dat geval kunt doen is 24 uur afwachten. Soms lukt het ons om in die tijd een herstelde versie beschikbaar te maken. Als de opname na 24 uur nog steeds de foutmelding geeft is er helaas niets aan te doen. Hij is dan als opname niet terug te kijken.

Dit heeft geen invloed op het opnemen van aanvullende afleveringen als het om een serieopname gaat. Die worden gewoon verder opgenomen.

Afhankelijk van welk programma het betreft en hoe lang geleden deze op tv was kun je hem wellicht via de gids of Programma Gemist nog terugkijken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi xx0017, welkom op het forum! Het komt soms voor dat een opname corrupt raakt tijdens het opnemen. Je krijgt dan de melding dat hij beschadigd is geraakt en kunt deze in de meeste gevallen dan ook niet afspelen. Wat je in dat geval kunt doen is 24 uur afwachten. Soms lukt het ons om in die tijd een herstelde versie beschikbaar te maken. Als de opname na 24 uur nog steeds de foutmelding geeft is er helaas niets aan te doen. Hij is dan als opname niet terug te kijken.

Dit heeft geen invloed op het opnemen van aanvullende afleveringen als het om een serieopname gaat. Die worden gewoon verder opgenomen.

Afhankelijk van welk programma het betreft en hoe lang geleden deze op tv was kun je hem wellicht via de gids of Programma Gemist nog terugkijken.

Reageer