Beantwoord

Foutcode 3025 bij afspelen en terugkijken opgenomen films

  • 1 May 2019
  • 10 reacties
  • 204 keer bekeken

Na een mail van de kpn, prompt foutcode 3025 bij het willen afspelen en terugkijken van opgenomen films.
Wat doe ik hier aan. Heb net voor de derde 3x een monteur hier gehad. er loopt een proces om te kijken wat er hier in de buurt allemaal gebeurd. Maar ondertussen dit weer. Houd het ooit op.😓

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door LiJa54 9 May 2019, 18:34

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @LiJa54, Wat lastig dat je inmiddels 3 keer een monteur over de vloer hebt gehad, maar je nog steeds problemen ervaart. Je hebt nu alleen nog problemen met de tv-ontvanger? Zou je jouw ontvanger eens een reset willen geven? Hoe je dit kunt doen, lees je in dit topic. Als dit niets helpt, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zoek ik uit wat we nog kunnen doen om de problemen te verhelpen.
Hallo Marina,
Ik doe even helemaal niets in grijpens de monteur is nog steeds op de achtergrond bezig voor ons. En komt dinsdag met een resultaat terug. Hoopt hij. Er is ondertussen al een filter over ons systeem geplaatst. Maar vanmiddag lag het er al weer uit, We wachten nu gewoon dinsdag de monteur even af. Hij Is met meerdere collega's bezig uit te zoeken wat of wie de boosdoener hier is.
Vriendelijke groet, en fijne avond.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @LiJa54, Bedankt voor je bericht. Ondanks dat er nog geen oplossing is, is het fijn om te lezen dat ze er nog mee bezig zijn. Houd je mij op de hoogte? Als ik nog iets kan betekenen, laat het maar weten! 🙂
Hallo Marina,
Ik laat je weten wat er verder nog gebeurd.
We hebben al wel ontdekt dat het probleem nog niet opgelost is, ondanks dat er wel iets verbetering in zit.
Maar ik moet een paar keer week de probleem oplosser erbij gebruiken om internet te krijgen.
Dat is ook een melding voor morgen aan de monteur. ( zijn trouwens de specialisten onder de monteurs die nu bezig zijn)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @LiJa54, Ik lees in je laatste bericht dat er gister een monteur is langs geweest. Hoe gaat het nu?
Hallo Marina,
Het probleem is opgelost voor mij. Goed ze zijn hier in de buurt bezig van KPN dus probleempjes daarvan zullen klein zijn. Zo niet dan komt de monteur hoogst persoonlijk terug. Met mijn probleem is er een veel groter probleem ontdekt waar ze nu ook mee bezig zijn. Dit is allemaal onder de zelfde noemer. 1 boosdoener hier in de omgeving. Die ze nu ook aanpakken en waar ze steeds mee in gesprek zijn.
Maar ik heb een bescherming over mijn lijn liggen, zodat wij er hier in huis geen last meer van zullen hebben.
Het even een tijd geduurd, ik had de boosdoener al veel vaker aangewezen , maar dat was onmogelijk. Nu blijkt dus dat ik al die jaren gelijk heb gehad. Had nu ook iemand die luisterde en niet klakkeloos uitging van het feit dat het hier in huis fout zat. Maar ik ben tevreden en wij kunnen zonder problemen weer tv kijken.
Vriendelijke groeten fijne avond/dag. @LiJa54.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @LiJa54, Ik ben heel benieuwd wat de boosdoener was, wil je dit nog toelichten? In ieder geval vind ik het prettig om te lezen dat er iets aangedaan is en je weer tevreden en zonder problemen tv kan kijken.
Hoi Marina,,

Er staat een straat voor ons eens giga giga zendmast, deze ging 20 jaar geleden al over de babyfoons, politie en vliegfrequenties (met name de militaire oefenvluchten) heen. Dit heb ik dus meerdere keren gemeld. maar goed volgens de vorige monteurs was het niet de boosdoener. De monteur die hier nu was had zoiets van hallo wat is dat er voor een, gelijk foto's gemaakt collega's ingeseind en ja hoor hebbes. Ze hebben al heel wat gedaan en zijn nog met die persoon in gesprek. Ondertussen zijn er dus veel meer met klachten die nu ook geholpen worden. Wij zijn hier in huis nu in ieder geval afgeschermd voor die storing. Dus helemaal top.
Fijne avond/ dag,
@LiJa54
Reputatie 7
Badge +19
Nou gelukkig wint de aanhouder, maar wat raar dat er eerder werd gezegd dat de zendmast geen boosdoener is.Met al het apparatuur met frequenties wat je tegenwoordig in huis hebt, zou je inderdaad aannemen dat dit de boosdoener is. In ieder geval prettig dat iemand er nu eindelijk werk van maakt en je nu afgeschermd bent voor storingen. Mocht je er toch nog vragen over hebben, weet je mij te vinden! Goed weekend gewenst @LiJa54
Goedemiddag,
Ja het is inderdaad de aanhouder wint. En in dit geval voor meer mensen.
Ik heb verder geen vragen. Wens je ook een fijn weekend.
@LiJa54

Reageer