Beantwoord

Foutcode 3025 bij alle opnames of terugkijken

  • 28 November 2019
  • 2 reacties
  • 191 keer bekeken

Sinds 3 dagen is het om onverklaarbare reden niet meer mogelijk om welke opname dan ook terug te kijken, ook tvgids terugkijken werkt niet. Via mobiel inloggen op kpn itv en dan streamen naar Apple TV werkt nog wel, maar ja, dat is geen oplossing.

 

  • hoe kan ik compensatie claimen
  • alle suggesties met 3-stappen plan etc. werken niet, probleem blijft hetzelfde
  • wie weet de oplossing of moet ik een uur met de KPN gaan bellen die gaat zeggen dat je alles moet resetten? Wat al gedaan is en ook niet werkt. 
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 December 2019, 20:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @mva68 Jammer dat je hier tegen aanloopt, het is natuurlijk flink vervelend dat je opnames niet terug kunt kijken. Bedoel je met het ‘3-stappenplan’ de instructies op deze site? Het resetten van de ontvanger is wel vaak de oplossing, om die reden wordt het ook geadviseerd. Jij hebt dit dus ook al gedaan? Hoe heb je dit precies gedaan? 

Natuurlijk kijk ik graag even met je mee. Heb je meerdere ontvangers in huis waar dit op speelt? Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? En als je meerdere ontvangers hebt, noteer dan graag het serienummer van de ontvanger die problemen geeft. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @mva68 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is je vraag ondertussen via een ander weg beantwoord? Als ik je nog kan helpen lees ik het graag! 

Reageer