Beantwoord

Foutcode 3025 bij terugkijken opname

  • 3 January 2019
  • 5 reacties
  • 362 keer bekeken

Heb op 21 december 2018 de laatste uitzending van ´Evers staat op´ opgenomen op SBS6, maar kan die nu niet meer terugkijken. Krijg steeds de 3025 melding. Is het programma te groot om te kunnen laden (programma liep van 6 uur ´s ochtends tot 6 uur ´s avonds) of ligt het ergens anders aan. Heb de diverse resets al gedaan en die helpen niet.
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 January 2019, 20:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond drummert67, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een opgenomen programma, ook van langere duur, zou gewoon afgespeeld moeten worden wanneer je dat wil. Foutmelding 3025 geeft aan dat er iets mis is gegaan met de opname. Het kan zijn dat het al met opnemen verkeerd is gegaan. Je geeft aan dat je al diverse resets hebt gedaan, kan je aangeven op welke manier? De laatste optie is namelijk om een reset van de tv-ontvanger uit te laten voeren.

Heeft dit niet geholpen, kan ik kijken of er nog meer opties zijn. Maar een opname herstellen wordt erg lastig, dat moet ik er alvast bij zeggen. Zou je in ieder geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?
Heb twee resets gedaan. De 1e is de ontvanger uitzettten, stekker eruit, 10 sec. wachten en dan weer aanzettten. De tweede reset is de tv-ontvanger resetten en de software opnieuw laden (de langere reset). Beide hebben niet geholpen. Alle andere opgenomen programma's kan ik wel gewoon kijken. Dus alleen dit ene programma niet. Is verder geen ramp, maar was uiteraard leuk geweest als ik het nog kon terugkijken. Mocht het al tijdens het opnemen fout zijn gegaan, dan zal het wel een lastig verhaal worden denk ik.
Reputatie 7
Badge +21
@drummert67, helaas. Dan ben ik inderdaad bang dat er tijdens de opname iets fout gegaan is. Dat kunnen we helaas niet herstellen 😞 Ik heb nog gekeken of ik de show kan terugvinden op internet, maar niet in zijn geheel. Wel stukjes van de laatste uitzending die je hier kan terugvinden en kijken!
Bedankt voor de reactie. Ben ook wat gaan zoeken en heb inmiddels de uitzending teruggevonden op internet. Nu alleen hopen dat ie er nog een tijdje blijft staan.
Reputatie 7
Badge +21
Oh top! Dan heb je iets langer gezocht dan ik, want ik kon er zo snel niet op komen. Fijn in ieder geval, veel kijkplezier!

Reageer