Beantwoord

Foutcode 3025 blijft maar terugkomen

  • 25 September 2019
  • 13 reacties
  • 334 keer bekeken

foutcode blijft steeds terug komen , ook na alle stappen te hebben doorlopen van kpn
heb 2 kastjes , heb beneden wel meer last van storingen is het kastje nog wel goed >\?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 October 2019, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hoi @oesterbank . Welkom op het forum.
Helaas is dat een foutcode die zo nu en dan de kop opsteekt. En soms is er geen directe oplossing voor. Het ligt in ieder geval niet aan je kastjes.
Hier is meer info te vinden: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
Wij hebben al een lange tijd last dat we niet meer kunnen terugkijken , ieder keer krijgen we de foutcode 3025 , we hebben alles stappen al meerdere maken doorlopen geen succes.
Van de kpn krijg ik alleen een antwoord loop de stappen door op de site , maar dat haalt niets uit , wat moet ik nu doen ik betaal wel voor interactieve tv ?? wie kan mij echt helpen

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
deze stappen heb ik al meerdere malen doorlopen , geen succes blijft de code geven , verder kom ik niet
we hebben nog steeds deze foutmelding , verder kan ik niemand van de kpn bereiken hoe nu dit op te lossen , wat nu te doen ????
Badge +19
Ik ben benieuwd hoe het één en ander is aangesloten. Is de ontvanger direct bekabeld aangesloten op de experiabox? of werk je met een draadloze verbindingset? welk type modem heb je?

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Kun je je profiel aanvullen, @oesterbank . En mij een seintje geven als je dit gedaan hebt? Zoals gezegd is er soms geen oplossing voor maar ik wil toch even met je verder kijken.
Beste Joep de ontvanger is rechtstreeks aangesloten , type modem HMB2260
Ik heb al diverse malen de stappen geprobeerd maar geen succes.
Dit probleem hebben we nu al 3 maanden

Beste Erwin zie bovengenoemd [ wat bedoel je met profiel aanvullen ? ]
Toch blijft het raar , heeft het altijd gedaan nu niet meer , wel heb ik de laatste tijd wel veel problemen gehad met de modem liep veel vast, moest ik weer geheel opstarten
Ik hoop dat je een oplossing heb
Excuus, @oesterbank . Ik had er even een linkje van moeten maken.
Als je hier op klikt: https://forum.kpn.com/settings/profile kom je bij je profiel. Dat is een afgeschermde pagina, die alleen jij en ik kunnen zien.
Wil je hier je gegevens inzetten en mij een seintje geven? Wie weet zien we nog iets over het hoofd en heb ik nog een praktische tip.

Beste Erwin, ik heb alles al geprobeerd maar de foutcode blijft maar terug komen 

ik heb van alles al geprobeerd.

is een andere kaart in de tv ontvanger een optie ? 

 

Badge +19

Heb je de gevraagde gegevens ingevuld? 

Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld, @oesterbank .

Ik heb nu vanaf mijn kant een aantal dingen gedaan. Waaronder een herstart van jouw experiabox op afstand.

Zou jij nog een herstart van de tuner willen doen? Zou je daarna een nieuwe opname willen maken en testen of die het doet?

Hoe plan jij opnames in? Via de app of via de tuner?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten!

Beste kpn ik ben al lang abonnee , maar ik denk het nu echt te gaan opzeggen , ben al heel lang bezig om iemand aan de lijn of een oplossing te krijgen voor de foutcode 3025 , we kunnen niets terug kijken

Alle stappen heb ik al doorgelopen , niets helpt , ik weet nu niet meer wat ik moet doen , alleen dan maar opzeggen en overstappen naar een ander  

 

Admin: reactie in ander, oud, topic verplaatst naar je eigen, lopende, topic