Beantwoord

Foutcode 3025 iTV

• 25 juli 2018
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

De volgende opties geven consequent de Storing 3025:
- Kijk vanaf begin
- Terugkijken
- Mijn opnames (nieuwe en eerder opgenomen)
(Daar betaal ik wel voor).

Ik heb alles opties die voor deze foutcode eerder zijn gemeld uitgevoerd.
- Software resetten
- Ook Router herstart
- TV module uitgezet en stekker eruit en herstart.
- Zelf de hele TV-module gereset.
- Ik heb alle opnames verwijderd.

Wat kan hier aan de hand zijn? Alvast grote dank.
icon

Beste antwoord door joss1965 26 juli 2018, 07:53

@Foutcode Storing 3025, ik heb geen ervaring met zo'n Wifi mesh systeem, maar de conclusie ligt voor de hand dat het niet geschikt is voor interactieve TV. In dit topic https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/wifi-mesh-router-438251 is een vergelijkbare vraag aan de orde gekomen.
Bekijk origineel

4 reacties

Oke, ik ben al weer een heel stuk verder.

Zonder gebruik te maken van mijn wifi systeem TP-Link Deco (set van 3) heb ik geen foutcode 3025 en werkt alles gewoon.
Echter wanneer ik de TV-Box via de eerste wifi module laat lopen dan niet. Iemand hier ervaring mee? Bepaalde settings?

Dank alvast.
Reputatie 7
Badge +10
@Foutcode Storing 3025, ik heb geen ervaring met zo'n Wifi mesh systeem, maar de conclusie ligt voor de hand dat het niet geschikt is voor interactieve TV. In dit topic https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/wifi-mesh-router-438251 is een vergelijkbare vraag aan de orde gekomen.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Foutcode Storing 3025, welkom op het Forum!

Helaas kunnen we niet garanderen dat de tv-doorgifte goed is bij een TP-link anders dan onze eigen draadloze verbindingsset. Wel fijn om te weten waar het probleem nu uiteindelijk zit! Heeft het hiervoor wel gewerkt? En werken de TP-links wel samen op het moment dat je er iets anders op aansluit? Een laptop bekabeld bijvoorbeeld? Anders kan je controleren of de adapters een update (reset) nodig hebben om weer goed te connecten. Hoe je dat kan doen staat waarschijnlijk in de handleiding!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Foutcode Storing 3025, is het inmiddels gelukt om het aan de praat te krijgen met de TP-link?

Reageer