Beantwoord

Foutcode 3025 iTV

  • 12 March 2019
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Momenteel sinds twee dagen foutcode 3025 hier.
resetten werkt niet ( drie manieren geprobeerd)
  1. stekker eruit
  2. met naald resetknop indrukken
  3. medewerker Kpn van afstand gereset
ik kan geen opnames terugkijken of uitzending genist kijken.
is deze storing bekend bij Kpn?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 13 March 2019, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Jennemieke, welkom! Bij een foutcode 3025 is het belangrijk dat de tv-ontvanger wordt gereset, en niet het modem. De tv-ontvangers is niet via een "resetknop met een naald" te resetten namelijk. Zou je het volgende willen doen:

  1. Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [Instellingen]
  2. Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening
  3. Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]
  4. De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen.Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.
Dank! Het werkt!
maar...een collega van u heeft gister een nieuw modem opgestuurd. Dat is niet meer nodig. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +25
Top! Dan wordt dat modem waarschijnlijk (vandaag/morgen) afgeleverd bij een servicepunt in de buurt, toch? Dan kan je 'm gewoon laten voor wat het is, en wordt ie automatisch retour gestuurd. Dat is verder geen probleem. 🙂