Beantwoord

Foutcode 3025, stappen al doorlopen geen oplossing

• 15 september 2018
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Sinds vorige week hebben we bij terugkijken van programma’s de foutcode 3025.. daarvoor nooit last van gehad.
Heb hele lijstje met oplossingen doorlopen. Heel irritant.
Graag tips..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Paul_ 18 september 2018, 13:16

Hi Joost, welkom op het forum. Goed dat je het meldt want inderdaad, heel irritant. Ik weet niet exact wat je al hebt geprobeerd maar de volgende stappen zijn vaak de oplossing.

Een reset van je tv-ontvanger is vaak de oplossing. Los het op door de onderstaande stappen te doorlopen.

1. Zet je tv-ontvanger aan.
  2. Druk op de 'menu' knop van je afstandsbediening om het menu op je televisie te tonen.
  3. Ga naar 'instellingen' en druk op 'OK'.
  4. Je ziet dan een overzicht met instellingen. Waaronder 'beeldscherm', 'pincode' etc.
  5. Druk nu 2 keer achterelkaar op de gele knop van de afstandsbediening. Er verschijnt dan een nieuw scherm.
  6. Navigeer met de 'pijltjes' toetsen in dit scherm naar 'software verwijderen'. Druk weer op 'OK'
  7. Ga dan met de 'pijltjes' toetsen naar het linker gedeelte van het menu en selecteer 'Bewaar instellingen' klik weer op 'OK'
  8. Kies nu voor 'Ja'.
  9. De tv-ontvanger zal nu opnieuw geïnstalleerd worden. Dit kan 20 minuten duren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @JoostRooij1771 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +24
Hi Joost, welkom op het forum. Goed dat je het meldt want inderdaad, heel irritant. Ik weet niet exact wat je al hebt geprobeerd maar de volgende stappen zijn vaak de oplossing.

Een reset van je tv-ontvanger is vaak de oplossing. Los het op door de onderstaande stappen te doorlopen.

1. Zet je tv-ontvanger aan.
  2. Druk op de 'menu' knop van je afstandsbediening om het menu op je televisie te tonen.
  3. Ga naar 'instellingen' en druk op 'OK'.
  4. Je ziet dan een overzicht met instellingen. Waaronder 'beeldscherm', 'pincode' etc.
  5. Druk nu 2 keer achterelkaar op de gele knop van de afstandsbediening. Er verschijnt dan een nieuw scherm.
  6. Navigeer met de 'pijltjes' toetsen in dit scherm naar 'software verwijderen'. Druk weer op 'OK'
  7. Ga dan met de 'pijltjes' toetsen naar het linker gedeelte van het menu en selecteer 'Bewaar instellingen' klik weer op 'OK'
  8. Kies nu voor 'Ja'.
  9. De tv-ontvanger zal nu opnieuw geïnstalleerd worden. Dit kan 20 minuten duren.

Reageer