Beantwoord

Foutcode 3025 tv-ontvanger

  • 5 augustus 2019
  • 48 reacties
  • 487 keer bekeken


Hallo LamberrR, welkom op het KPN Forum! Als je fout 3025 krijgt is dat lastig TV kijken inderdaad, dat het op een van beide ontvangers speelt is wel typisch. Wat je kunt doen is de bewuste TV ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen en de Experia Box opnieuw opstarten.

Ik hoor graag van je of je de uitzendingen daarmee vanaf het begin kunt kijken!
Goedemorgen @LamberrR, ik ben benieuwd of je na de bovenstaande stappen je opnames weer kunt bekijken. Ik hoor het graag van je.


*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 augustus 2019, 10:25

Goedemorgen @beadasilva, Fijn om te lezen dat het WiFi probleem opgelost is. Je hebt dus een nieuw modem, versterker en een nieuwe tv-ontvanger gekregen, maar zelfs dit loste het probleem niet op. Het enige wat ik nog kan doen is je opname pakket tijdelijk uitschakelen en opnieuw aanmelden. Het nadeel is, je bent dan wel je opnames kwijt 😞

p.s. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd, wat betreft de kosten die het bezoek van de monteur heeft meegebracht.
Bekijk origineel

48 reacties

Sinds enkele dagen treedt het probleem niet meer op. Waardoor het kwam is niet opgehelderd en ik houd nog steeds mijn adem in als ik iets start..
Hopelijk blijft het goed werken.
De fout treedt nog steeds op, maar de laatste tijd wel minder. Als het een keer fout gaat dan wordt de tweede keer de opname wel gestart. Ook kijken vanaf het begin gaat heel af en toe fout.
Er valt mee te leven als het niet weer erger wordt..
Ik houd steeds bij of het al of niet optreedt.

TV ontvanger is opnieuw aangemeld.

Ik wacht even af hoe het nu gaat. 

Nadat ik alle opnames en alle geplande opnames heb verwijderd, heb ik op zaterdag en zondag series opgenomen van Net5, geen van deze opnames was op wat voor manier af te spelen. Maar ook van andere kanalen werkten opnames niet goed.
Vanmorgen heb ik systematisch alle kanalen opgenomen. Direct daarna konden alle opnamen worden afgespeeld. We wachten even af of het zo blijft.

Ondertussen had ik bedacht dat de problemen begonnen zijn toen mijn man en ik een mobiel abbonement hadden genomen en we dus overgingen op KPN compleet..
Mijn mobiele abbonement is pas vandaag ingegaan.
Wellicht toevallig, maar als het nu goed blijft gaan dan houd ik het daarbij.
We zullen zien.
Tot zover bedankt,
Bea da Silva
Reputatie 7
Badge +19

Hi Bea, ik neem het even over van Susan. 

Ik ben ook benieuwd naar die switch, die zwarte die jij hierboven laat zien herken ik niet. Heb je zojuist geprobeerd om te bellen. Ben je vanavond eventueel bereikbaar? 

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @beadasilva, Fijn om te lezen dat het WiFi probleem opgelost is. Je hebt dus een nieuw modem, versterker en een nieuwe tv-ontvanger gekregen, maar zelfs dit loste het probleem niet op. Het enige wat ik nog kan doen is je opname pakket tijdelijk uitschakelen en opnieuw aanmelden. Het nadeel is, je bent dan wel je opnames kwijt 😞

p.s. Ik heb je ook nog even een privébericht gestuurd, wat betreft de kosten die het bezoek van de monteur heeft meegebracht.
Reputatie 7
Badge +20

@beadasilva, kan je aangeven hoe alles precies aangesloten is bij jou? Ik zie namelijk een switch, en hier zitten pc's op aangesloten. Wat gebeurt er als je de tv-ontvanger rechtstreeks op de Experia Box aansluit? Of op de switch, maar als enige apparaat aangesloten op die switch (dus zonder de pc's aangesloten op diezelfde switch).

 

Ik begrijp heel goed dat je hier eigenlijk geen zin meer in hebt, maar ik ben vastberaden om je hierbij te helpen! En dit keer met hulp van collega's hopen we het permanent op te lossen!

 

Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel. Je geeft aan dat het op de arcadyan speelt, op de motorola heb je dit probleem niet? Zou je ze eens van plaats willen ruilen? Mocht het probleem meegaan met de arcadyan moeten we kijken of het een optie is om die om te ruilen voor een nieuwe tv-ontvanger.
Hoi @beadasilva, Omdat je nu alle opnames hebt verwijderd, kun je via MijnKPN het opname pakket ook uitzetten en vervolgens zelf weer aanzetten. Dan hebben we dit vast uitgesloten. Ben heel benieuwd of het daarna weer goed gaat. To be continued.......
Ik heb viaMijnKPN niet kunnen vinden hoe je het opname pakket uitzet.
Op de tv bij service instellingen staat Opzetten, maar de knop regeert niet..
Ik heb sinds 3 weken hetzelfde probleem. Opnames willen niet starten terugkijken wil niet starten.Na 3 of 4 of meer pogingen start er soms een opname.
Bij problemen heb ik altijd de tv-ontvanger gerestart en dat hielp meestal. Dit probleem is hardnekkiger.
Nu heb ik de fabrieksinstellingen teruggezet, ik weet niet of er iets veranderd is.
Nu heb ik ook de experiabox uitgezet..
Ik heb nu al een half uur geen toegang tot de items in het menu.
Een opname wordt gestart, verschillende andere niet.
Alle snoeren gecontroleerd.


Ik heb de Expirea Box v8.
De tv-ontvanger Arcadyan HMB2260
Serienummer424035250

*Admin: reactie samengevoegd met eigen topic.

Er is geen peil op te trekken. De ene keer start de opname, of terugkijken en de andere keer niet.  Er startten best veel dingen, maar af en toe ook helrmaal niet. Van de 4 opnames startte er 1 en soms kan je wel 10 keer proberen, maar meestal heb ik het al eerder opgegeven.

De zwarte hierboven heb ik afgekoppeld, dat was voor meerdere tv's, maar ik heb nu maar 1 tv rechtstreeks aangesloten op de experiabox.

Geen enkele opname kon de laatste dagen via het opnamemenu worden gestart het lijkt alleen maar slechter te worden. Ik heb de tvkabel verplaatst maar dat maakt allemaal niks uit. Alles werkt ok, behalve het starten van opnames via opnames. Mijn enige uikomst is de programmagids voor zover die beschikbaar is.  

Het lijkt er het meest op dat het vinden van de opname te lang duurt als je niet in de programmagids bent.

Ik weet nog niet wanneer ik thuis ben vanavond.

De motorola werkt ook niet goed. We hebben sinds kort één wifi versterker, omdat de wifi ook niet optimaal functioneert. Vaak korte uitval en bereik is aleen beneden acceptabel. Dit staat los van de tv-ontvanger denk ik, maar het zou misschien aan de expireabox kunnen liggen. We hebben volgens mij alles geprobeerd, ook de motorola. Dus ik zie geen mogelijkheden meer om te proberen
Vanmorgen kon ik uiteindelijk een opname starten en toen herstartte de tv-ontvanger middenin de opname ineens.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @beadasilva, Bedankt voor je reactie. Begrijp ik goed dat je een afspraak hebt kunnen maken met de monteur? Of een afspraak voor aflevering van nieuw apparatuur?

Na maanden klagen vorig jaar. Heb ik niets meer gehoord van de t echnische dienst, maar in het nieuwe jaar gaat onverwachts alles goed. Al houd ik nog steeds af en toe mijn adem in ik kan het nog niet geloven. Dus ik blijf nog maar bij kpn nu.

Reputatie 7
Badge +20
@beadasilva, ik duim met je mee! Mocht je toch weer tegen iets aanlopen dan hoor ik het graag.
Beste Marina,
De oplossing die je aanriekt heb ik zelf ook aan gedacht..
Ik heb met de monteur ook besproken dat ik zelf alle opnames zou verwijderen.
Dat heb ik nu gedaan.
Dus alle opnamen en alle geplande opnamen heb ik verwijderd.
Bij een eerste test heb ik de opname kunnen afspelen, maar dat zegt nog niks, want het trad niet regelmatig op.
Ik zal de komende dagen weer wat series opnemen en als het weer mis is zal ik me weer melden.
Groet,
Bea da Silva
Ik moet nog een afspraak maken met een monteur, maar ik hoop dat nieuwe apparatuur de oplossing zal zijn. Dank voor de reacties, als er geen oplossing komt dan meldt ik me weer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @beadasilva, Omdat je nu alle opnames hebt verwijderd, kun je via MijnKPN het opname pakket ook uitzetten en vervolgens zelf weer aanzetten. Dan hebben we dit vast uitgesloten. Ben heel benieuwd of het daarna weer goed gaat. To be continued.......
Reputatie 7
Badge +20
@beadasilva, ik ga er vanuit dat je alle stappen al uitgevoerd hebt die op onze website staan voor foutcode 3025. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En indien je meerdere tv-ontvangers van KPN gebruikt, ook het serienummer van de tv-ontvanger die de problemen geeft. Die kan je noteren bij persoonlijke gegevens.

De afgelopen tijd, sinds mijn laatste opmerking is het regelmatig mis gegaan. Maar na tweemaal een opname starten lukte het meestal wel. wanneer dat niet werkt kon het via de programmagids soms wel.

Ik vind het heel slecht dat dit nog steeds optreedt. 

Vandaag is het me nog niet gelukt een opname te starten. Ik heb totaal geen zin om weer de hele riedel van alle apparatuur uit- en aanzetten. Het moet toch mogelijk zijn om zonder problemen opnames te kijken.

Bij vorige providers heb ik nooit enig probleem gehad.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Is helemaal goed, hou je me op de hoogte? :slight_smile:

Ik heb sinds 3 weken hetzelfde probleem. Opnames willen niet starten terugkijken wil niet starten.Na 3 of 4 of meer pogingen start er soms een opname.
Bij problemen heb ik altijd de tv-ontvanger gerestart en dat hielp meestal. Dit probleem is hardnekkiger.
Nu heb ik de fabrieksinstellingen teruggezet, ik weet niet of er iets veranderd is.
Nu heb ik ook de experiabox uitgezet..
Ik heb nu al een half uur geen toegang tot de items in het menu.
Een opname wordt gestart, verschillende andere niet.
Alle snoeren gecontroleerd.


Ik heb de Expirea Box v8.
De tv-ontvanger Arcadyan HMB2260
Serienummer424035250

*Admin: reactie samengevoegd met eigen topic.

De foutcode is 3025 en treedt al weken.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @beadasilva, De mobiele abonnementen en compleet voordelen staan in principe los van het opnamepakket . Maar goed, ik sluit tegenwoordig niets meer uit want ik heb gekkere oorzaken gezien op problemen. Hoop in ieder geval dat het nu goed blijft gaan. Anders hoor ik het graag van je en zoeken we het verder uit.
Het gaat nog steeds niet goed. Overdag kon ik alles starten, maar 's-avonds was het weer mis. Weer alle opnamen weggegooid, via het instellingenmenu. De geplande opnamen bleven staan.
Ik kan nergens vinden waar ik het opname pakket uit kan zetten, maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als dat de oplossing is.

Ik heb gisteren gemerkt dat de verbinding(wifi) af en toe heel kort uivalt. Maar ook dat zou raar zijn, want dan zou dat iedere keer bij het starten van een opname optreden.
Aan de opname kant zou misschien kunnen, maar dan zou de opname nooit kunnen starten en daarbij komt dat het afspelen op de tablet wel werkt.
Kan het iets zijn met de cloud, die misschien wat traag is en dan time-out geeft?

Zou je voor mij het opname pakket kunnen uitzetten en weer aan?
Of weet je nog een andere mogelijkheid.

Groet,
Bea da Silva

Reageer