Beantwoord

Foutcode 303 en uitvallen televisie

  • 3 January 2019
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Contineu error 303. Tv ontvanger springt steeds uit. Alles div. Malen gereset kabels gecontroleerd maar blijft terug komen
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 January 2019, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Oost020, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat je steeds deze foutcode krijgt, ook na het resetten. Ik kijk graag met je mee hierin om het zo snel mogelijk op te lossen! Kan je aangeven op welke manier je het hebt gereset? Er zijn in ieder geval enkele stappen die je kan ondernemen om deze foutcode op te lossen, met behulp van onze website. Vragen die ook daar worden gesteld zijn, heb je de ontvanger direct aangesloten op de Experia Box, of via een draadloze adapter?

Hebben de stappen via mijn link niet geholpen, vul dan jouw Forum profiel aan met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan ga ik in het systeem kijken wat ik voor je kan doen!
Reputatie 7
Badge +21
@Oost020, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat jouw foutcode 303 inmiddels opgelost is? Zo niet, dan weet je me te vinden!
Na 2 dagen contineu uitspringen en duverse malen resetten. Is probleem opeens opgelost?? Zou nog steeds niet weten wat probleem was hoop alleen dat het weg blijft
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen, dat het voor nu opgelost is. Mysterieus, dat wel. Ik hoop met je mee! Mocht je er toch weer tegenaan lopen, dan hoor ik het graag!