Beantwoord

Foutcode 303 - foutcode 846

  • 20 May 2019
  • 9 reacties
  • 1175 keer bekeken

Afgelopen vrijdagavond kwam ik thuis en toen werkten zowel mn televisie als internet het niet. Na een paar keer de instructies te hebben opgevolgd (stekkers nalopen, van het stroom halen, resetten enz) heb ik het maar opgegeven. Ik zou toch niet thuis zijn in het weekend. Inmiddels ben ik weer thuis, maar is het probleem nog steeds aanwezig. Ik begon met de foutmelding 303, maar inmiddels is dit al een hele tijd 846.
Mn power en wireless lampje staan op groen, maar mn internet lampje staat op rood. Het services lampje staat op oranje. Ik heb alles geprobeerd (ook een harde reset), maar ik krijg het niet voor elkaar... Ik heb nu alles maar aan laten staan en mn tv ontvanger blijft maar automatisch opnieuw opstarten. Maar komt dus niet verder dan foutcode 846.
icon

Beste antwoord door xJana 21 May 2019, 19:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @xJana . Dat lijkt me niet de bedoeling en ik help je graag. Je hebt dus ook de reset gedaan, waarbij je de software opnieuw inlaadt? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan kan ik met je meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hi @Bart_
Heb de gegevens aangevuld. Hoop dat je me kunt helpen.
Ik weet alleen niet wat je bedoelt met een reset waarbij de software opnieuw ingeladen wordt. Ik heb op het reset knopje gedrukt met een tandenstoker, totdat de power knop op rood sprong.
Reputatie 7
Badge +11
https://forum.kpn.com/internet-9/hoe-reset-ik-de-kpn-experia-box-modem-97446
Reputatie 7
Badge +20
Dat is inderdaad de manier waar Tycha naar verwijst met zijn link, ik vermeldde 'm ook in mijn vorige bericht. Wil je dat nog eens proberen? En zou je ook eens naar het glasvezelkastje willen kijken: een klein, wit kastje, waar het signaal binnen en die aan je Expera Box gelinkt is. Kun je me vertellen welke lampjes met welke kleur branden? Zou je dit kastje ook eens 2 minuten stroomloos willen maken? Als dat niet helpt kijken we verder.
Ik heb het kastje al gereset (op die manier). Het glasvezelkastje waar je het over hebt, heb ik nog niet geprobeerd. Als ik vanavond thuis ben, zal ik dit even proberen. To be continued
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk! ik hoor heel graag of dit gewerkt heeft. Laat je het weten?
Uiteraard! 🙂
@Bart_ je bent een held!!! Het lag inderdaad aan het glasvezelkastje. Ik heb de stekker er even uitgehaald en nu lijkt alles weer goed te werken. Dankjewel!!!! 🙂 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Yes! Wat een goed nieuws!

Reageer