Beantwoord

Foutcode 303 op tv ontvanger na modem update

  • 19 July 2021
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Stel de vraag maar hier, aangezien ik denk dat ie hier thuis hoort. We zitten nu voor de 5e keer vanavond hiernaar te kijken. Verder gaat ie niet. Al wachten we een uur. Vrijdag update van modem gehad(we zijn of Telfort klanten) sindsdien werkte het gewoon, tot vandaag kastje gereset moest worden. Nu hebben we dus dit beeld. Iemand ideeën?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Geert1977 20 July 2021, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Geert1977 U heeft dus een migratie vanuit Telfort naar KPN ondergaan. Als u het modem een reset naar fabrieksinstellingen geeft Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN ( zie onder punt 2 "handmatig resetten") en vervolgens uw TV-kastje een frisse herstart geeft Tv storing? Geef je tv-ontvanger een frisse start | KPN doet ie het dan wel ?

@Geert1977 Deze foutcode (303) wijst op een probleem met de verbinding tussen je tv ontvanger en de Experia Box. Op welke manier heb je de tv ontvanger aangesloten op de Experia Box; rechtstreeks met een kabel of gebruik je een draadloze verbindingsset?

Reputatie 1
Badge

Hallo,

 

Bedankt voor de reacties. Intussen werkt het. Is verbonden met draadloze set. Deze melding kwam omdat ik de draadloze set gereset had. Daarvoor bleef er steeds 95p op het kastje staan. Heb hierna het kastje nog 2 keer gereset en bij de 2de keer pakte hij hem opeens wel op. Alles werkt nu weer zoals het al deed.

Reputatie 7

Hoi @Geert1977, goed om te lezen dat het inmiddels opgelost is! Het klinkt alsof de draadloze verbindingsset onderling geen goede verbinding met elkaar hadden en dat die na het opnieuw opstarten wel een goede connectie hadden. Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen horen we het graag :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

@Jasper 

 

Moest het tv kastje daarna toch nog 2 maal herstarten voor hij het deed. Maar ja, opgelost dus ik vind het weer goed.