Beantwoord

Foutcode 303 verhuist mee met ontvanger

  • 12 October 2021
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedenavond, 

 

ik heb een foutmelding 303 op mijn tvontvanger (ARRIS VIP2952 V2)

Ik heb zelf via de site de gehele procedure doorlopen van foutcode 303. Kabels vervangen, software verschillende keren geprobeerd te resetten. Maar als de tv ontvanger opstart, gaat hij automatisch na 35 procent weer op de foutcode. Nu heb ik een tweede tv ontvanger op een andere kamer en daar heb ik het probleem niet. Heb nu de kastjes omgeruild en de foutmelding gaat met de ontvanger mee. Want na het omruilen van de ontvangers heb ik de storing waar televisie gewoon werkte en bij de ander werkt hij juist niet. Kunnen jullie mij er misschien mee helpen?

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 October 2021, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

35% is precies het punt dat de software die hij net gedownload heeft, daadwerkelijk moet installeren. 

Vreemd dat hij dat niet doet. Moet even denken wat dit kan zijn :thinking:

Hoi @Henri8 . Welkom op het forum.

Dat is merkwaardig. We hebben elkaar even gesproken en zou je mij, als je weer thuis bent kunnen vertellen welke tuner de defecte is?

MA#######254 of

MA#######226 ?

Zodra ik deze informatie heb kan ik nog proberen om 'm hier administratief te verwijderen. Wie weet is dat de truc. Als dat niet werkt, krijg je een nieuwe. 

Goedenavond Erwin.  
het is de MA#######226 die deze melding aangeeft. 

@Henri8 . Dankjewel. Ik heb die tuner nu administratief verwijderd. Zou je nog een poging willen doen om hem opnieuw aan te melden?

Ik lees graag of dat lukt. Zo niet, gaan we deze omruilen voor een nieuwe. 

@Henri8 . Werkt het weer?

 

@Erwin_ sorry voor de late reactie. Ja het lijkt nu wel te werken. Ik moet hem wel af en toe resetten want hij heeft nog wel kuren. Geen geluid soms. En heb overal het ‘oude’ menu ipv het nieuwere menu 

@Henri8 : hmm. Ik stuur je even een privébericht.