Beantwoord

Foutcode 307

  • 16 January 2020
  • 5 reacties
  • 22253 keer bekeken

Ik krijg een foutcode met 307 tijdens het installeren van het pakket. Ik heb hem opnieuw opgestart, maar er veranderd nog niks. Wat kan het probleem zijn?

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 January 2020, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Foutcode 300, 301, 307, 840, 841 of 845 Interactieve TV oplossen

Wat betekent foutcode 300, 301, 307, 840, 841 of 845?

Je tv-ontvanger kan zijn software niet laden. De oorzaak kan een probleem in ons netwerk zijn. Of iets in jouw netwerk zorgt ervoor dat je tv-ontvanger niet goed kan opstarten.

Voor het oplossen van de foutcode melding

 

Probeer dit eens : 

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-300-301-307-840-841-845.htm

Al meerdere keren geprobeerd, maar werkt helaas niet!

Reputatie 7
Badge +28

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rudy5098, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je deze foutcode niet verholpen krijgt via het stappenplan op onze website! Heb je één of meerdere tv-ontvangers thuis? Bij meerdere kan je ze nog van plek omruilen om te kijken of dit de oplossing is. Is de tv-ontvanger daarnaast aangesloten met een netwerkkabel op de Experia Box, of gebruik je draadloze verbindingsadapters?

Zoals Noordzee al aangeeft, dan help ik je graag verder! Hiervoor heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Indien je meerdere ontvangers hebt ontvang ik ook graag het serienummer van de ontvanger die de kuren geeft!

Reputatie 7
Badge +21

@Rudy5098, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kunnen we je hier nog bij helpen of is jouw foutcode inmiddels opgelost?