Beantwoord

Foutcode 307

  • 18 June 2020
  • 17 reacties
  • 651 keer bekeken

Badge

 

Ik krijg foutcode 307. Ik heb hem opnieuw en heb het stappenplan gevolgd van de website. Wat kan het probleem zijn?

icon

Beste antwoord door Chrizziey 19 June 2020, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RomyBras,

Welke ontvanger heb je momenteel en hoe is de ontvanger precies aangesloten met het modem, direct of via een adapter in het stopcontact (DVS)? Gebruik je een experia box of heb je een eigen modem in gebruik? 

Badge

Beste @ChrisWissink , 

Ik heb een Experia Box V10 en deze is aangesloten aan m’n modem met een kabel. Is dit voldoende info?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-300-301-307-840-841-845.htm?icid=foutcodetv-307#/

Badge

@PeterG ,

Dit heb ik al geprobeerd maar heeft niet gewerkt

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RomyBras,

Nog even voor de zekerheid hoor, maar heb je de 5202 als tv ontvanger? 

Badge

@ChrisWissink 

hoe kan ik dat zien?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RomyBras 
Aan de voorkant of onderkant van de ontvanger, daar staat op VIP5202, VIP2952 of HMB2260.
Of in het geval van stokoude ontvangers VIP1853, VIP1903 of VIP1963.

Badge

Hoi @ChrisWissink 

Ik heb VIP5202

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RomyBras 
Zal je deze stappen is willen doorlopen? Kijken of dit misschien wat helpt?
1. Haal de plug van de stroomadapter uit de tv-ontvanger.
2. Haal de stekker van de Ethernet kabel uit de ontvanger.
3. Druk op de stand-by knop bovenop de tv-ontvanger en houdt deze ingedrukt en plaats tegelijkertijd de plug weer terug in de tv-ontvanger. Blijf de stand-by knop ingedrukt houden zolang tot het powerlampje op de tv-ontvanger rood gaat knipperen (dit duurt ongeveer 10 seconden).
4. Druk dan op de MENU-knop op de KPN afstandsbediening. Je ziet nu een menu op je tv.
5. Selecteer ‘terug naar fabrieksinstellingen en druk op OK.
6. Selecteer ‘software-verwijderen’ en druk op OK.
7. Selecteer in het tabblad 'Afsluiten' bovenaan het menu en kies 'Afsluiten zonder opslaan'. 
8. Doe de stekker van de Ethernet kabel weer in de tv-ontvanger. De tv-ontvanger gaat opnieuw opstarten en de nieuwe software downloaden.

Badge

Hoi @ChrisWissink 

heel erg bedankt! Hij doet het weer!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RomyBras,

Goed om te horen! Veel kijkplezier :). 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RomyBras. Wat vervelend dat je deze foutcode te zien kreeg. Ik zie dat @ChrisWissink en @PeterG jou al verder hebben geholpen en dat het probleem inmiddels al is verholpen. Bedankt voor jullie hulp!:relaxed:

 

Ik krijg foutcode 307. Ik heb hem opnieuw en heb het stappenplan gevolgd van de website. Wat kan het probleem zijn?

Kan in het menu geen terug naar fabrieks instellingen en of software verwijderen selecteren 

 

Ik krijg foutcode 307. Ik heb hem opnieuw en heb het stappenplan gevolgd van de website. Wat kan het probleem zijn?

kan in het menu geen terug naar fabrieksinstellingen en of sofrware verwijderen selecteren. 

Wat nu?

Mvg peter 

kan in het menu geen terug naar fabrieksinstellingen en of software verwijderen selecteren en wat nu?

Mvg peter 

Dan heb je al het nieuwe menu, denk ik, @***** (heerlijk :upside_down: , nu kunnen we je mail lekker spammen)

Daar staat wel Frisse start in.

*admin: tag verwijderd i.v.m. ban user

Reputatie 7
Badge +21

Helaas moet het op deze manier.. De user heeft opnieuw een ban gekregen, dit is niet de manier waarop wij op het Forum met elkaar om willen gaan. Hopelijk stopt het hiermee ook en kunnen we op een fijne manier met elkaar omgaan.

EDIT Lisa: De lopende (off-topic) discussie die gaande was in dit topic is onzichtbaar gemaakt aan de voorkant van het Forum. Het voegde geen waarde toe.