Vraag

foutcode 309

  • 22 November 2020
  • 8 reacties
  • 1159 keer bekeken

Mijn tv ontvanger geeft nog steeds de foutcode 309 3n blijft hangen op p20%.Al paar dagen mee bezig nu.

Zojuist ook een vaste ethernet kabel geprobeerd maar dit maakt geen verschil.

Ik kan ook nergens een telefoonnummer vinden van jullie service desk om mee te bellen of appen en meldingen van mij op dit forum zijn voor zover ik weet nog onbeantwoord. 

Mijn vrouw wil al met vodafone/ziggo gaan bellen maar dat wil ik niet. Nu wel snel jullie support nodig, denk dat er een monteur moet komen en snel ook.


8 reacties

Ik heb al een paar dagen problemen met kpn itv.

Natuurlyk mbv de online instructies alles uit de stopcontacten gehad en alles (meerdere keren) opnieuw gestart etc.

Maar nu blijft de tv ontvanger hangen op 20p en foutcode f309.

Alle andere wifi apparaten laptop en mobile etc uitgezet maar storing blijft.

Dit duidt op wifi probleem maar de mobiles en laptop werken prima op wifi. Ook voor kpn itv.

Netflix doet t wel op de tv voor maar gewone zenders blijft de ontvanger op de storing hangen.

 

Wie weet raad?

 

Admin: samengevoegd met ander, eigen, topic

Wij hebben al paar dagen problemen met kpn itv. Werkt bij ons via WiFi. 

Inmiddels alles al paar keer van stroom gehaald en opnieuw gestart maar nu blijft de tv ontvanger hangen op 20p en f309.

Iemand raad?

Bvd gr Peter 

 

Admin: samengevoegd met eigen topic

Netflix doet het wel maar de tv zenders niet

 

Admin: samengevoegd met eigen topic

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.

Dit kunt u ook proberen.

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Het gaat om stap 2

Ik heb vorige week veel baat gehad bij optie 2 van deze link

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/updatesoftware.htm

Het herstarten/resetten van je router kan nooit kwaad.

Dank voor jullie reacties, de router en tv ontvanger zijn al meermalen reset / herstart maar heeft niet geholpen.

Zal morgen dat tel nummer gaan bellen, thx

Reputatie 7
Badge +10

Ha @PeterBosh, welkom op het forum van KPN!

Wat een vreemde foutcode. Heb je inmiddels telefonisch contact gehad en is het opgelost? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten.

Reageer