Beantwoord

Foutcode 310

  • 28 February 2019
  • 2 reacties
  • 1945 keer bekeken

Foutcode 310 blijft voorkomen ondanks handeling zoals voorgeschreven op de site. Het gaat om tv kaste boven. Beneden werkt tv wel.
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 March 2019, 11:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Hugo, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat enorm irritant dat je foutcode 310 in beeld krijgt. Uit je bericht begrijp ik dat het niet gelukt is om deze foutcode op te lossen middels ons online stappenplan. Dan help ik je graag alsnog verder, maar allereerst ben ik benieuwd of de tv-ontvanger wel bekabeld aangesloten is. Dus niet via een draadloze adapter of iets dergelijks.

Verder ontvang ik graag je postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van jouw tv-ontvanger (zodat ik de juiste erbij pak die de problemen geeft). Dit kan je toevoegen aan jouw Forum profiel (serienummer bij persoonlijke opmerkingen). Geef je even een seintje op het moment dat dit gelukt is? Dan ga ik je proberen te helpen het zo snel mogelijk op te lossen!
Reputatie 7
Badge +21
@Hugo Bijvoet, ik heb helaas geen reactie meer gelezen. Kan je aangeven of je de foutcode nog ervaart en of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer