Beantwoord

Foutcode 36 op 1 ontvanger

  • 7 April 2021
  • 10 reacties
  • 79 keer bekeken

Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem, alle opties al geprobeerd. Kastje van beneden werkt boven perfect.

Kasje blijft na 20% laden hangen en springt op F36.

Ook resetten, terug naar fabrieksinstellingen en of software verwijderen lukt niet.

Forumprofieln is aangevuld dus een moderator zou alles moeten kunnen vinden... Graag telefonisch contact.

Mvg

Mariska Scholte 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 15 April 2021, 13:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Mariska71 Ik kan als moderator bíjna alles vinden: ik heb nog wel het serienummer van de betreffende ontvanger nodig. Wil je dit nog ergens in je forumprofiel plaatsen? Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. 

Als je per se telefonisch contact wilt, raad ik je aan om te bellen met 0800-0402. Dan krijg je een collega van de klantenservice aan de lijn. Het kpn forum is erop gericht dat onze forumgebruikers met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en adviezen te geven. Als moderator begeleiden we deze gesprekken en zorgen we dat informatie goed en snel vindbaar is, zodat meelezers er ook iets aan hebben. Daarom werken we dus in het openbaar, via deze topics. 

Reputatie 5
Badge +6

Wanneer je Foutcode F36 te zien krijgt is het belangrijk dat je allereerst de TV-ontvanger en het modem opnieuw opstart. Het opnieuw opstarten van beide apparaten zorgt er namelijk voor dat alle netwerkinstelling opnieuw worden opgehaald en kan er ook voor zorgen dat de software, na de herstart, wel op correct wijze wordt geladen. 

Werkt het herstarten van de TV-ontvanger en het modem niet om Foutcode F36 te verhelpen? Dan is er mogelijk iets anders aan de hand

Wordt er gebruik gemaakt van een TV-verbindingsset?

Worden er beschadigde kabels en/of kabels van slechte kwaliteit gebruikt?

Badge

De bekabeling is nieuw en het TV kastje zit met een scart in de tv, verder heb ik gewoon de kabel rechtstreeks van het modem naar tv kastje..

Het opnieuw opstarten heb ik verschillende keren gedaan, na 20/25% springt de balk waarin je voortgang kan zien op rood en krijg ik de foutcode

Reputatie 5
Badge +6

Om welke TV kastje gaat het ?? Is hij direct aangesloten of zit er iets tussen ??

Een mogelijkheid kan zijn dat je handmatig in het menu 'Software Verwijderen’ nog kan proberen

 

Badge

Het is gewoon het zwarte arris kastje, zit niets tussen en op software gebruiken reageerde het niet, wat ik ook doe, ook terug naar fabrieksinstellingen gaat niet.

Alle tips die ik kon vinden op deze foutcode geprobeerd... 

Reputatie 7
Badge +20

@Mariska71 Heb je nog het serienummer van de ontvanger voor me? Ik wil het één en ander dus graag voor je nakijken, maar dan heb ik dat nummer wel nodig. 

Badge

Hoi Bart,

Serienummer is M11551TNE463

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Bart,

Serienummer is M11551TNE463

Dank je, @Mariska71 Nog een laatste vraag: hoe heb je de betreffende ontvanger aangesloten? Is dat rechtstreeks met een kabel op de Experia Box? Of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Als dat laatste het geval is, zou je het dan eens rechtstreeks willen testen? 

Badge

Boven zit het met een draadloos systeem.. Met testen heb ik het kastje naar beneden gehaald om rechtstreeks aan te sluiten, daar kreeg ik dezelfde foutmelding

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, @Mariska71 We gaan je tv-ontvanger omruilen. De details staan in het privébericht dat ik je zojuist stuurde.Â