Vraag

Foutcode 36 op 1 tv ontvanger

  • 13 June 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Heb sinds gisteren op een van de twee ontvangers foutcode 36 staan (arris 2952)
Na alle mogelijke stappen te hebben uitgevoerd zoals op het forum aangegeven ben ik de draad kwijt.

uitgevoerde opties:

  • omgeruild met de andere ontvanger, die doet het gewoon op deze plek
  • Ontvanger met f36 op plek andere ontvanger aangesloten, blijft f36
  • Experiabox gereset, ontvanger gereset enz, blijft f36
  • direct op experiabox aangesloten met korte kabel, opgestart enz, blijft f36
  • geprobeerd software te vervangen(bij aanzetten standby knop en in menu naar software verwijderen), komt meteen weer op f36.

wie heeft nog meer opties of moet ik de ontvanger omruilen?

Bedankt voor de reacties.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

@Charles66 U kunt het beste even bellen met de klantenservice 0800-0402. Hieronder de oplossing van iemand met hetzelfde probleem :

 

Hoi ,

Ook ik kreeg de foutcode 36.

Vanmorgen niets aan de hand we konden gewoon tv kijken. WiFi deed t wel.

Na stroomuitval kregen we geen beeld meer en de tv ontvanger geeft foutcode 36 aan.

Eerst zelf wat geprobeerd op te lossen via KPN internet foutcodes hoe op te lossen.

Alles gedaan en nog deed tv ontvanger dezelfde melding geven.

Toen kpn maar gebeld, heb een uur aan de telefoon gehangen en nogmaals instructies opgevolgd en ook kpn krijgt t niet opgelost, waarschijnlijk door stroomuitval vermoed kpn.

Toen dat niet lukte vroeg kpn of ik de tv ontvanger wilde aansluiten die op onze slaapkamer staat en deze staat vaak uit is niet echt in gebruik maar goed deze tv ontvanger doet t wel maar is wel vreemd want t z'n dezelfde tv ontvangers.

Hopelijk krijgen we een andere tv ontvanger en kunnen we t omruilen tegen een nieuwe.

Ze houden ons op de hoogte ook als we volgende week nog geen bericht hebben van betreffende persoon spreken we de meneer die ons heel goed heeft geholpen ondanks uiteraard tv ontvanger foute melding blijft geven is t toch tijdelijk opgelost, wat moet je met corona tijden zonder tv brrrrrr echt lastig.

Word ik onder t schrijven gebeld door kpn da's wel heel snel want mag de oude tv ontvanger terug sturen en ik krijg een nieuwe.

KPN bedankt voor de top service.

Echt snel reactie gekregen en dus opgelost en ook dat mag iedereen weten.

Wij waren al tevreden maar dit zegt heel veel over KPN. 

Klantgerichte oplossing zonder kosten.