Beantwoord

Foutcode 36 op arris vip 2952

  • 21 June 2021
  • 5 reacties
  • 33 keer bekeken

Badge

Na enkele jaren in de doos heb ik mijn 2e arris vip 2952 aangesloten.

Na abo nr en pincode te hebben ingevoerd heb ik een aantal dagen tv kunnen kijken.

Daarna verscheen foutcode 36 op het scherm. Ik heb eerst de utp kabel gecontroleerd maar die werkte goed. 

Vervolgens esperia box uitgezet en alles weer in de juiste volgorde gestart. 

Daarna geprobeerd de software te verwijderen en de factory settings terug te zetten.

Ik heb de zoekfunctie op het forum gebruikt maar geen tip gevonden waarmee ik foutcode 36 kon oplossen.

Heeft iemand misschien nog een suggestie hoe ik foutcode 36 kan oplossen zodat ik de tv ontvanger weer kan gebruiken?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 June 2021, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Nicogsx, welkom bij ons op het forum. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd zo te zien, maar nog zonder succes. Foutcode 36 zien we vaak als een ontvanger een tijdje niet gebruikt is en nog een oudere versie van de software heeft. Ik wil met je meekijken naar deze specifieke ontvanger. Ik zie dat je je gegevens al op je profiel hebt ingevuld. Zou je het serienummer van de bewuste ontvanger daar kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen” en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Badge

Beste Jasper,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb het serie nummer toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Nico

Reputatie 7

Dank je @Nicogsx! Ik heb een vervangende ontvanger naar een servicepunt gestuurd, daar kan je de huidige ontvanger omruilen. Je krijgt een sms'je met de details van het pakketje en ik stuur het je ook in een privébericht! Laat je weten hoe het met de nieuwe ontvanger gaat? 

Badge

Dag Jasper,

Inmiddels de nieuwe ontvanger aangesloten en we hebben prachtig beeld boven.

Zeer bedankt (vooral ook namens mijn vrouw) voor de goede service.

Mvg,

Nico

Reputatie 7

Graag gedaan @Nicogsx, goed om te lezen dat het boven weer werkt! :slight_smile: Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.