Beantwoord

Foutcode 500-5005

  • 11 July 2020
  • 62 reacties
  • 9980 keer bekeken

Reputatie 1

Ik krijg een foutcode

AVS 500-5005

Alles gereset.

Stroom eraf, stroom erop. Router, modem en TV.

Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door joop2011 12 July 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

62 reacties

Reputatie 7
Badge +20

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

 

Probeer de harde reset.

Dus met software opnieuw installeren.

Misschien helpt dat.

 

Helaas kan ik de foutcode niet op www.kpn.com vinden.

 

Reputatie 1

De boel werkt weer...…!

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @jstnrdn, welkom op het Forum! En fijn om te lezen dat alles het inmiddels alweer doet. Heb je hiervoor de boel moeten resetten, of ging het vanzelf? Dit kan andere klanten in de toekomst eventueel helpen, dus ik hoor graag hoe het jou gelukt is :wink:

En heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen? Dan weet je ons inmiddels te vinden!

Reputatie 1

Goede middag. Stroom eraf, minuut gewacht, weer 220volt erop. Geen resultaat en foutcodemelding bleef in beeld. TV reageerde ook niet meer op AB. TV uit. Modem uit. Router uit. Uur gewacht. Opnieuw opgestart. Nada resultaat. En, een tijdje daarna, ineens, deed de boel het weer...….!??!!

 

Reputatie 7
Badge +21

Een beetje geduld bij dit soort dingen, daar houden tv-ontvangers ook wel van :wink:  In ieder geval, het werkt weer! Bedankt voor je terugkoppeling!

Goedemiddag wat te doen bij foutcode avs-500-5005?

 

Goedemiddag wat te doen bij foutcode avs-500-5005?

 

Heb alles uitgezet en opnieiw opgestart 

 

Iedere x deze foutcode op mijn Imac via itv online

 

met terug kijken van programma s

Goede middag,

Bij mij komt ook steeds foutcode AVS 500-5005. Ik heb al een harde reset gedaan met installeren van de software. Maar de melding blijft komen. Ik kan de gids en het menu niet openen. Zenders kan ik wel switchen.

Op mijn itv op de slaapkamer krijg ik de foutcode niet, maar kan ook daar geen programma's terugkijken of opnemen. 

Hoe gaan we dit oplossen?

 

Mvg

 

in twee van mijn broers doet hij helemaal niks meer...(Safari, en Google Chrome) graag een reactie hoe dit op te lossen?!?!?

 

broers=browsers

 

het rare is dat de app op mijn tel wel werkt…

 

ik heb ook de 500-5005 melding. Ik kan zelfs het menu niet meer openen voor harde reset.

wat is de oplossing? Aan en uitzetten werkt niet

 

krijg ook deze  foutcode op laptop in frankrijk, wil graag het nieuws volgen

kan nu wel alle zenders zien, maar als ik iets aanklik kirjg ik het volgende: 

Sorry...

Kan geen programma-informatie laden…..

 

 

Badge

Ik krijg ook nog steeds dezelfde code na 3x herstarten van de tvontvanger en 1x herstarten van de router... Ik lees dat hier meerdere mensen last van hebben en ik hoop dat dit opgelost wordt! 

hij doet het weer bij ons

Badge

hij doet het weer bij ons

bij mij gelukkig ook weer na nog een keer proberen :)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi allen, er was op dat moment een algemene storing met interactieve televisie. Daar kwam deze foutcode vandaan, maar was ook snel weer opgelost. Gelukkig werkt het ook weer bij jullie! :smile:

Ik heb vandaag deze storing en ook na een aantal resets nog steeds. Kan het menu niet openen.

help!!

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Sophie68,

De storing is inmiddels verholpen. Mocht het nog niet werken dan kan je even de ontvanger stroomloos maken en opnieuw opstarten.

Riri

Storing niet verholpen in Alkmaar

Hallo ChrisWissink,

het ging inderdaad even goed, maar nu  net weer dezelfde storing. Tv is uit, morgen kijk ik wel weer. Dankjewel in ieder geval!

 

Hier hetzelfde probleem! Alles geprobeerd,  zonder succes. Gilze, Noord-Brabant. 

hier doet ie het ook weer niet meer

Na kijken van een opname kon ik niks meer met mijn menu/tvgids.

 

2x gereset geen resultaat.

 

En nu???

 

Groetjes Bert uit Terborg