Beantwoord

Foutcode (500-ref-) iTV app KPN

  • 11 January 2019
  • 5 reacties
  • 2478 keer bekeken

Via glasvezel netwerk op elke android toestel error bij video kijken op ITV app: 500-REF-1337.
Alles aan en uitgezet. Biedt geen soelaas. Zit de KPN op glasvezel te "rommelen" want op 4G werkt het prima 😞......

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Tonny v B 28 November 2019, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Janolifant, welkom hier. Toevallig zonet een andere klant met dit probleem gehad. Zou je de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Dat was zojuist ook de oplossing namelijk.

Ik hoor graag van je.
Kom op zeg met opnieuw installeren. Op alle Android toestellen dezelfde error.

Blijkt dat het vandaag weer doet ...
KPN was aan stunten wat ze overigens vaker doen want de ondertiteling werkt nog steeds niet op de app 😞
Wordt aan gewerkt......
Reputatie 7
Badge +24
Kom op zeg met opnieuw installeren. Op alle Android toestellen dezelfde error.


Opnieuw installeren vroeg ik je om te doen omdat het in een eerder geval de oplossing was, niet omdat ik het leuk vind om je aan het werk te zetten voor niets. Wel fijn om te lezen dat alles weer werkt.

Bedoel je met ondertiteling de ondertiteling-optie voor doven en slechthorenden van Nederlandse programma's? De verwachting is dat dit wordt opgelost met de update die in februari zal worden uitgerold voor de app.

Ik had het probleem vandaag ook weer met foutcode 500-ref-99. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem bleef. Toen zag ik dat de programma's in tijd achterliepen. Bleek dat bij de instellingen van de tijd op mijn ipad niet op automatisch stond. Aangezet en het probleem was opgelost. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik had het probleem vandaag ook weer met foutcode 500-ref-99. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem bleef. Toen zag ik dat de programma's in tijd achterliepen. Bleek dat bij de instellingen van de tijd op mijn ipad niet op automatisch stond. Aangezet en het probleem was opgelost. 

Dankjewel voor deze toevoeging, hier kunnen andere meelezers iets aan hebben.Â